Luka weer goedgekeurd!

Vandaag met Luka naar het cb geweest en hij is weer door de APK heen!
Hij is nu 85 cm groot en weegt 10.7 kg, hij is dus lang en slank. En verder waren ze erg tevreden over hem, we moeten alleen even om zijn lopen letten omdat hij met zijn linkerbeen ‘trekt’. Dit schijnt vaak zo te zijn als kindjes net lopen, maar het had even aandacht nodig. Dat was alles!
Verder vonden ze hem een tevreden en makkelijk jongetje en ze hebben hem een tijdje kunnen ‘observeren’ , het liep een uur uit!!!

Fijn dat het goed was! Hopelijk heeft dat trekken met z’n been niets te betekenen. Enne: lang en slank? Ik ben jaloers

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Klinkt goed, met z’n beentje komt het vast wel goed.

Qua gewicht en lengte verschilt hij niet zoveel van Lieke. Die is nu dus 86 cm en 10,5 kg en moet dus aankomen van de kinderarts. Wil je niet ongerust maken hoor. Maar bedoel eigenlijk dat ik me er ook maar niet zoveel zorgen over moet maken. Ik bedoel het CB vindt het niet zorgwekkend en die zien natuurlijk een heleboel kinderen.

Groetjes, Kirsten

Vervelend dat het zo lang uitliep.

Wel heel fijn dat alles weer goed is met hem.

Groetjes,
Sandra

@Kammi: maak me ook geen zorgen hoor over zijn gewicht, ik weet wat hij eet. En hij eet als een bouwvakker! En daarbij heeft hij de bouw van zijn vader, die is ook lang en slank.

@Mriek: ik ben ook jaloers!

Fijn dat het allemaal goed was!
Enne… hij scheelt ook niet veel met Seth

Hopelijk betekend het beentje niets.
Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers