Luka in zijn nieuwe bed ligt? Update en vraagje

Ja hoor!

Vandaag eindelijk Luka’s nieuwe bed binnen gekregen en natuurlijk meteen in elkaar gezet!
Hem net naar bed gebracht en hij was dolblij met zijn Carsbed! Gewoon het normale ritueel afgewerkt nadat alle hoeken van het autobed bekeken waren en hem met 2 verhaaltjes in bed gelegd…
Ben benieuwd hoelang het duurt voor hij door heeft dat hij eruit kan… Tot nu toe ligt hij er nog steeds in. We hoeren hem steeds :“Toettoet!” roepen en :“Wiel!” Hij vind hem prachtig!

We hebben dit Cars bed voor hem:

http://ecx.images-amazon.com/images/I/915i1dccwIS.AA1500.jpg

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/Yo5Ep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - MarMama op 26 Jul 2011 19:51:15

Gewijzigd door - MarMama op 01 Aug 2011 02:04:47

oh spannend zeg nu maar hopen dat ie lekker blijft liggen

Groetjes,

Michèle

kei leuk dat Luka in zn nieuwe bed slaapt, en wat leuk dat het een cars bed is rico heeft er ook 1, maarre je afbeelding doet het niet dus geen idee hoe hij eruit ziet!

Ik kan de afbeelding wel zien, keigaaf bed!
Ik hoop voor jullie dat hij er netjes in blijft liggen en heerlijk zal slapen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Stoer bed hoor, daar zou ik ook niet uit willen komen als ik hem was!
Groetjes Nancy

STOERRRR!!!

Wat een stoer bed!!

Ik ben ook al een beetje op zoek naar een nieuw bed…maar vind het ook wel lekker dat ze er nu niet uit kan komen

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

En, hoe ging het? Lekker blijven liggen?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Het ging super!
Hij is gewoon gaan slapen en vanochtend zat hij keurig nog in zijn bed, hij is er niet eens uit gegaan om zijn knuffel te pakken die gevallen was!

Hij is er ontzettend blij mee, wilde ook eigenlijk niet weg van zijn kamer…
Het is dus een hit!

Lilypie First Birthday tickers

Super! Valt mee hè? Je stelt je er van alles bij voor (eruit komen, eruit vallen, etc.) en dan gaat het gewoon vloeiend. Haha!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wat heerlijk dat het zo goed is gegaan.

Erg leuk bed ook van Cars.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

ja maar nu heeft ze er een andere link staan dan eerst. deze kan ik ook zien!
kei gaaf bed zeg!

Maar even een update…

Het slapen in zijn nieuwe bed gaat nog steeds super! Als hij wakker komt hij er niet uit. Maar 's nachts, met name na een drukke dag met veel indrukken, ligt hij vaak ineens naast zijn bed te slapen.
We hebben nog steeds de babyfoon bij hem staan, maar we horen niets! Net alsof hij gewoon uit bed glijd of zo… Hij piept ook niet, we horen echt niets!

We gaan nu maar steeds kijken, want vanavond lag hij weer naast zijn bed, en hij slaapt gewoon door! Knuffel erbij, armen onder zijn hoofd en hij geeft geen kik.

Herkenbaar voor iemand?

Ahh… wel schattig dat ie op de grond gewoon verder slaapt

Zou het kunnen dat ie zich toch nog niet helemaal veilig voelt in het grote bed? Dat ie daarom gewoon zelf op de grond gaat liggen? Want lijkt me als ie valt dat je dan toch op zn minst wel wat hoort door de babyfoon!

Wij hebben dat met de oudste gehad op vakantie. Thuis sliep ie in een peuterbed, op vakantie in een groot bed. En iedere avond vonden we hem ook op de grond te slapen. Blijkbaar lag ie gewoon niet lekker in dat bed, of voelde zich niet veilig ofzo dus ging maar gewoon op de grond liggen.
Tenmiste, dat denk ik… want ook wij hebben hem daar niet horen vallen o.i.d., en ook thuis was hij nog nooit uit bed gevallen terwijl hij al ruim een jaar in zijn peuterbed sliep.
Heb toen maar een matras die we over hadden naast dat bed op de grond gelegd, en heeft ie daar op geslapen. Hahaha.

Maar dat is natuurlijk voor jullie geen optie… hij moet toch leren om in zijn bed te blijven liggen…
Weet niet hoe goed Luka al praat? Anders kun je het hem misschien vragen, of hij zelf op de grond gaat liggen of dat ie gevallen was?

Wel super dat het meteen allemaal goed ging, en buiten dat op de grond slapen om het ook gewoon goed blijft gaan tot nu toe