Luieruitslag

Heb het artikel gelezen, daar stond dat het ev ook een schimmelinfectie zijn kan.
Heb dus effe cb gebeld, en daar was het: maak maar afspraak met ha.
Dus daar ga ik morgen effe heen. Ik gok wel dat het namelijk die schimmelinfectie zal zijn, wat daar over omschreven staat is ut precies.

Zullen wel een smeerseltje krijgen, en dan is het hoop ik vlot weer over!
had misschien beter eerder ha kunnen bellen, maar iedere keer leek het een beetje beter te worden, en dan weer erger.

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Hoi,

Stephan heeft ook een schimmelinfectie gehad en kreeg daar een bepaalde “hormoonzalf” voor.
Alleen kon hij daar dus echt niet tegen (heb ik volgens mij een paar berichten hierboven al eens geschreven).

Ik hoop dat het bij Gioia wel helpt! Zo zielig die rode billetjes!

Succes!

Groetjes, mamma van Stephan

Nou, voor Gioia is het een goud goedje! het klaart nu al behoorlijk op! mooi zeg!

Jammer is: ze heeft ook plekken in haar gezichtje, dat is iets anders, een allergische reactie. daar kan ik de zalf ook voor gebruiken, maar daar doet het nog niks mee. En het is in haar gezichtje, dus ik ben er wel bezorgd over. Ik houd het scherp in de gaten, ben beetje bang dat het een lidteken zal worden, omdat het een soort blaasjes zijn. dus goed mee omgaan, beschadigd gezichtje is toch heel erg jammer.
en ik weet niet waar ze op gereageerd heeft, dus ik weet niet wat ik weg moet laten, ik heb haar toen ze het kreeg niets nieuws gegeven, dus het is wel moeilijk.

groet
Mo

Zo, Gioia’s gezichtje ziet er ook al weer veel beter uit! fijn!
Nu is ze weer ziek, heel erg verkouden.
dus nu krijgt ze druppeltjes, neusspray, en dus die zalf sjongejonge
maar het gaat haar al weer wat beter, ze slaapt heel veel nu. ze slaapt normaal overdag nooit! maar nu dus wel. geeft niet, daar genees je van.

groet
Mo

ahhhhh wel sneu dat ze ziek is met dit mooie weer. Laat maar lekker slapen, misschien is ze morgen wel weer wat beter. Evianne is 1 dag ziek geweest eergisteren ( hoge koorts ) de dag erna was alles weer over. Wel tof dat Gioga`s gezichtje weer gaaf aan het worden is. Succes hoor !

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

ja, ik ben heel erg blij dat haar gezichtje nu zo opknapt, toen er blaasjes opkwamen werd ik bang dat het toch lidtekens achter zou gaan laten, maar nu ziet het er al een stuk beter uit, en krijgt ze echt wel weer gave wangetjes

Ach, sneu hoor dat Gioia nu weer ziek is.

Is de luieruitslag wel weggebleven?

Wat vervelend dat je niet weet waar ze die allergische reaktie van heeft. Gelukkig gaat dat ook de betere kant op en lijkt het erop dat ze geen lidtekentjes er aan over houdt.

Beterschap voor Gioia!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003