Luieruitslag

Hoi Kristel,

Nou, da’s inderdaad niet bepaald netjes van je schoonmoeder.
Ik zou haar daar (in jouw plaats) ook absoluut niet dankbaar voor zijn!

Heb je eigenlijk enig idee waarom ze dat doet?

Want aardig is het natuurlijk niet, om jou daar een beetje “af te kraken”!
Verder ben ik het wel met Eljada eens (dat het waarschijnlijk op die mensen niet zo’n indruk heeft gemaakt omdat die zoiets meestal wel aanvoelen).

Liefs, mamma van Stephan

Jeetje, echt lullig van je schoonmoeder, ik weet hoe je je voeld ik heb dan geen schoonmoeder(nooit gekend) maar een schoonvader die zich overal mee bemoeid. En mijn vriend durft ook niet tegen zijn vader in te gaan.
Ik laat hem altijd maar lullen, zelf weet je toch wel wat het beste is voor je kind.

bianca.

Ik denk dat ze gewoon even wilde laten zien, dat zij verstand van kinderen heeft. En ze mag idd zeggen wat ze wilt, het heeft natuurlijk geen gevolgen voor mijn handelswijze. Gisteren na dat gesprek (zie topic over kdv) heb ik ook tegen frans gezegd dat ik het veel fijner zou vinden als Sanne nog maar een halve dag naar Oma gaat en de rest gewoon op het kdv. Frans wilt daar nog niet aan. Dus hebben we een klein beetje een impasse. Frans wilde het er eventueel wel met zijn moeder over hebben, maar dan word ik er met mijn nek op aangekeken. Dus zal ik nog maar eens een goed gesprek met haar gaan hebben, op een moment dat er niets aan de hand is.

Liefs Kristel