Luieruitslag!

Hoi allemaal,

Graag zo ik tips willen van mensen,
over ernstige luieruitslag!!!
Onze zoon van 13mnd heeft behoorlijk veel last van luieruitslag, ik heb al vanalles geprobeerd; sudocreme,zinkzalf,vaseline,gewone zalf voor billetjes,vernix echt van alles dus.
Maar helaas niets helpt, wie herkent dit!!!
En heeft tips voor onze zoon!
Nu beginnen met speciale zalf voor mensen met een huidaandoening(van de huisarts).
We hopen dus dat dit helpt.
Onze zoon heeft wel last van een koemelkeiwit en lactose allergie.
Dus wie heeft goede tips!!

Groetjes Wendy

Zalf van A vogel Junior heet dat helpt bij mijn kinderen perfeckt, maiazena helpt ook heel goed huis tuin en keuke middel dat ze vroeger al deden. wat ook kan ik weet niet of ie het altijd heeft is eens een ander merk luiers proberen mijn schoonzusje haar zoon kan niet tegen libroluiers en en die van het kruitvat…

tja en verder billen zo dik in smeren dat er geen urine of ontlasting direckt op de billen kan komen dus echt een dikke laag…

heel veel succes en sterkte voor jullie bijde

Tries

Veel luchten!!! wanneer de luier verwisselt moet worden lekker even laten rondhobbelen in blote billetjes, zuurstof is goed!! Maar, deze tip ken je waarschijnlijk al!! Bij mijn zoon hielp ook niks, dacht ik, maar uiteindelijk, werkte de volgende combinatie heel goed: (want waarschijnlijk heb je een daktarin zalf gekregen van de dokter(miconalzolnitraat dumex)
op zich prima, maar niet voor langdurig gebruik, heeft ook bijwerkingen, lichaam wordt er resistent voor…)

Doe de meest geiriteerde plekken flink insmeren met creme bioforce van dr Vogel. Even laten intrekken…dan daar overheen aanbrengen, in een dikke laag, zinkzalf. (ik gebruik vaak de zinkzalf van zwitsal,(zonder toevoegingen) die smeert makkelijk…maar dat ik persoonlijk)dit bij elke luierbeurt herhalen. Gebruik de daktarin (als dat tenminste de zalf is die je hebt gekregen) pas na een poepluier, in ieder geval liever niet vaker dan hooooguit 3 keer per dag, heel dun, op de ergste plekken,ipv Bioforce. het geheel dan verder weer bedekken met zinkzalf. Ik hoop dat het bij jouw zoontje net zo effectief is als bij Ian, mijn zoontje. Maizena is ook een goed middel, maar, aangezien het, wanneer de huid open is, en beschadigd, ook in de bleodbaan kunne komen, (zeer gering en minimaal, maar toch…) en ik weet niet of je zoontje maiszetmeel mag hebben??? Ik wens je veel succes, want ik weet uit ervaring dat je er flink wanhopeig van kan worden als niks blijkt te helpen…sterkte, voor jou en je zoontje…Laat je weten hoe het gaat?? Liefs, Corrine.

van merk veranderen
mazaina

en veel luchten en veel verschonen

groetjes bianca

Heb geen tip maar wel een waarschuwing.
Sommige mensen zeggen dat eiwit wil helpen. Daar moet je dus heel erg mee uitkijken en zeker bij open billetjes. Dit ivm de salmonella, die komt dan rechtstreeks in de bloedbaan.

Hoop dat het snel beter wordt!

Groetjes Miriam