Hallo allemaal,
Ik heb net rode-billetjes-zalf van dr. Vogel gehaald, omdat Mirthe vreselijke luieruitslag heeft…
MAAR… Volgens mij komt het echt door de tandjes. Normaal wil ze heel graag mijn vinger in haar mond om op te kauwen, ik geef haar dan altijd een speeltje, maar nu wilde ik even in haar mond kijken en ze duwde mijn hand weg. Volgens mij doet het haar pijn! (net als de luieruitslag overigens!!!) Het is me even gelukt en volgens mij zag ik aan de voorkant onderin (dus niet bovenop het tandvlees) wat wits!!! Twee streepjes!!! Ik ben er nog nooit zo van overtuigd geweest, hahaha, maar dat dacht ik twee maand geleden ook al!
Herkennen jullie dit? Die twee witte streepjes aan de voorkant van de kaak in het tandvlees? Ik dacht altijd dat je het kon zien aan een puntje die erdoor kwam… Maar ja… zover is het nog niet… Hoe lang zal het nu nog duren?
Als er iets zichtbaar is, gaat het dan meestal wel snel of moet mijn meisje nog lang pijn hebben?
Zullen ze alletwee tegelijk doorkomen? Ik ben ook begonnen met het geven van Chamodent, hopelijk verzacht dat de pijn echt, zoals ze beloven!
Tja, en ik ben wat aan het smeren en druppelen, want ze krijgt nu ook Bisolvon omdat ze allemaal slijm in haar luchtpijp heeft zitten en dat krijgt ze niet weg, dus ze hoest wat af… Eigenlijk is ze dus op het moment (weer) niet helemaal fit…
Sneu hoor, ze doet wel haar best om vreselijk vrolijk te zijn!
Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)
Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe