Luiers en luierbroekjes van de c1000

Ik heb laatst luiers bij de c1000 gekocht nou wat een drama dingen. Ze slaan door en lekken aan de zijkant. Voor overdag wil nog redelijk maar dan moet je zeker wat vaker gaan verschonen. Als ik ze dan 's morgens verschoonde hadden ze van die kleine natte plekjes over de hele onderbroek. De luier kon het vocht niet vasthouden en lekte zelfs door de luier heen.
Hebben jullie deze ervaring ook. Gebruik normaal kruitvat luiers en die bevallen super

Mijn schoonmoeder gaf ons een keer een pak luiers van de C1000 en toen hadden we dezelfde ervaring. Dus herkenbaar.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Mijn dochtertje krijgt er luieruitslag van, dus ik gebruik ze al lang niet meer. Idem dito trouwens met kruidvat, alleen pampers gaat goed. Hoezo goedkoop klantje?!

Groetjes Desiree

Ik heb geen last met doorlekken, maar vind ze wel heel klein uitvallen. Ik gebruik nu gewoon weer Kruidvat luiers, die bevallen het toch het beste. Onze zoon kan niet tegen Pampers, krijgt uit eczeem van, dus Kruidvat zijn voor ons de beste oplossing!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ik heb ook een hele tijd gebruikt toen de jongste nog luiers had, maar ik vond ze heel fijn juist. Fijner dan die van de Kruidvat. Ik heb een heel tenger kindje en ik vond de luiers van de C1000 juist groot uitvallen. Het is nooit zo’n plassert geweest, dus ik ken geen overvolle luiers in de ochtend en lekken niet. Dus misschien scheelt dat wel.