Luiers aandoen

Klinkt misschien een beetje dom , maar ik heb een vraag over luiers aandoen. Toen Luca nog heeeel klein was, tilde ik zijn billen op aan zijn beentjes. Geen probleem. Maar het lijkt wel of hij dat nu echt niet meer prettig vindt. Toen bedacht ik me, stel dat hij er te groot voor wordt, en ik trek die beentjes uit hun kom! Maar hoe dan??? Ik vind hem nog te klein voor zo’n broekje. Die zijn ook veel duurder. Hoe doen jullie dat?

[/url]

Hoi Kim

Daar heb ik eigenlijk nog nooit bij stil gestaan!
Zo doe ik het dus ook, hoe jij het beschrijft.
Ik heb niet het idee dat mijn zoon er een hekel aan heeft, want die doet de laatse 2 dagen de benen al omhoog als de luier eenmaal af is.
Dus dan hoef ik hem alleen nog maar een klein eindje op te tillen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ik trek ook gewoon nog steeds aan de beentjes hoor. Die trek je niet zomaar uit de kom. De oudste is 2,5 jaar en de jongste 1 jaar.

Ik zou het gewoon op gevoel en instinct doen en me er geen zorgen over maken.

Als je er teveel op gaat letten hoe je luiers verschoont, ga je het veel te krampachtig doen.

Groetekes, Sje

Ik trek Manon haar beentjes ook omhoog, alhoewel ze nu steeds zelf haar voeten vast houdt bij het verschonen.

Tessie

hallo meiden
ik doe hannah haar kontje omhoog!!
bij haar is het niet goed als ik aan haar beentjes ‘trek’!!!
omdat ze natuurlijk veel wijd ligt met haar beentjes!!
maar eerst deed ik het ook zo!!!
lieve groet jan en han

nou ja… dan blijf ik het maar gewoon zo doen! Hij vindt het liggen op de commode sowieso nietleuk meer, dus dat zal het ook wel een beetje zijn. Bedankt in ieder geval!

[/url]

even goed nadenken, maar ik heb bij victor toen een andere techniek aangeleerd gekregen,
Je legt een luier klaar darboven op leg je je kindje, en vervolgens moest je ipv aan de enkels te pakken je hand onder de billen schuiven en al rollend eerst naar links en daarna rechts hem erop leggen. poehee dat valt niet mee zo uit te leggen… maar je raakt op geen enkel moment de enkeltjes aan en zet er daardoor ook geen druk op

groetjes Kim, mama van

en

ja zo deed ik het ook met kaitlyn kim,maar wist ook ff niet hoe uit te leggen vandaar dat ik maar niet reageerde hihii

Bianca,Dylan & Kaitlyn

kan me voorstellen want ik snap er niets van!!
Dus: luier op het aankleedkussen, daarbovenop luca. Maar waarom moet je hem dan heen en weer rollen? Dan ligt hij er toch al op??

[/url]

kim bedoeld als je kindje niet goed op de luier legt dat je dan door middel van rollen dat hij/zij dan goed komt te leggen zonder de enkels te pakken

Bianca,Dylan & Kaitlyn

oooh oke, nu snap ik het!! Bedankt! Ik ga het eens proberen!

[/url]

quote:
Klinkt misschien een beetje dom , maar ik heb een vraag over luiers aandoen.
Nee hoor MamaKim, geen ene vraag klinkt dom. Ik ben juist blij dat jij je vragen durft te stellen want nu heb ik er tenminste weer tips bij !

Groetjes van Miranda

ooh gelukkig maar… ik had zoiets van "dat moet je als ouder toch weten!"
Maar eerlijk is eerlijk… niemand weet alles! Maar toch

[/url]