Luierervaringen


#1

Misscien is dit topic al eerder aangehaald op het forum, maar is het anders misschien een ideetje om “luierervaringen” uit te wisselen??
Want wij hebben diverse soorten luiers geprobeerd en de ene bevalt beter dan de andere

Een knuffel van een trotse vader!!


#2

ik ben een etos fan! en van de zwitsal doekies

groetjes, kim,mama van Sofie en Victor


#3

Wij zweren bij de luiers van de Lidl heel goed en goedkoop… Pampers, heel goed
Huggies, goed
C1000, goed 1x celstof losgelaten. Na onderzoek geld teruggekregen binnen 2 weken.
Trekpleister, goed
Etos, goed
Bumblies, voor overdag redelijk
’s nachts zeer slecht (lekken)
Dotties, zeer slecht (luieruitslag en lekkage)
Super de Boer, wordt nu getest.
Zijn deze week voor slechts 7,99 dus maar eens geprobeerd.
Heeft iemand anders ze al geprobeerd??
Doekjes:
Zwitsal: goed
Trekpleister: goed
Natusan: goed, maar vreemd luchtje
Lidl: Heel goed, lekker dik en vochtig!
Tot zover onze ervaringen, we zijn benieuwd naar andere ervaringen…

Een knuffel van een trotse vader!!


#4

Hahaha.
Leuke topic.
Heb ook veel gezocht.
Koop altijd luiers en doekjes van de Aldi.Goedkoop en zeer goed vindt ik.Ook inderdaad van die mooie dikke doekjes.Wij hebben geen lidl,want die is geloof ik nog goedkoper.
Pampers zijn toppers maar veel te duur.
D.A.drogist luiers vindt ik niet fijn.Krijg ze niet mooi recht om,dus lekkage.(komt door elastiek aan de achterkant)
C1000,vreselijk dat plastic!
Kruidvat,zelfde als van de D.A. maar wel goedkoper.
Libero alleen voor de up en go.
Groetjes Eljada


#5

kruitvat luiers worden hier gebruikt net als papers vind ik en als doekjes zwitzal

huggies alleen in de aanbieding dus laatsts bij super de boer voor 9.99 dan haal ik ze
verleden week had ik bon voor pampers 11.99 dus ook maar gehaald

etos hadden we in begin maar kreeg ineens luieruitslag
a-h luiers zijn ook wel goed dus als dat in de aanbieding is dan haal ik die ook wel

groetjes bianca,dylan en kaitlyn


#6

ik heb altijd de luiers van de kruitvat, en vind ze super de doekjes van de DA, pas weer eens de luiers van de DA geprobeerd maar die lipjes braken constant af en ze waren drijfnat s’morgens, toch heb ik toen maar een mailtje gestuurt, had zo iets dag ze zijn al duur zat en heb er een hoop was door gehad, nu kreeg ik een briefje dat het een productie fout was ik krijg 2 pakken luiers toe gestuurd, ben benieuwd! met jordy had ik ze wel vaker overgens en nooit problemen maar die van de kruitvat zijn goedkoper en waren toen net zo fijn…

TRies

Liefs Tries


#7

Wij hebben erg lang de luiers van het Kruidvat gebruikt omdat die ons gewoon goed bevielen.

Ik weet nog wel dat op een gegeven moment Huggies Freedom in de aanbieding was en ik dacht; wauw, laat ik ook eens een echt merk nemen
Maar daar werd meneer dus drijfnat van. Erg handig. Meteen afgeschaft dus.

Sinds ze de pampers in de aanbieding hebben kopen we eigenlijk altijd die.

Maar laatst waren ze op en had ik even hier bij de albert heijn luiers gehaald en die bevielen ook wel.
Vind de pampers alleen ietsje “dunner” en dat lijkt me wat prettiger/comfortabeler.

Luiers van de Kruidvat hadden we laatst ook weer omdat de pampers op dat moment niet in de aanbieding waren.
Maar gevolg was dat Stephan meteen uitslag kreeg!
Dacht eerst dat het gewoon toeval was, maar een paar weken later hadden we om dezelfde reden weer Kruidvat luiers en had Stephan wéér heel snel uitslag (terwijl hij daar juist zo heerlijk vanaf was, heeft het namelijk erg lang en erg extreem gehad).

Bovendien zijn Kruidvat luiers niet tegen de nacht bestand.
Stephan had elke ochtend een natte romper (bij de randen).

Nou, dat zijn onze ervaringen dus op luier-gebied!
Bij ons komt Pampers dus toch op nummer 1.
Geen uitslag en 's ochtends geen natte romper.

Groetjes, Bianca


#8

Ow ja, doekjes hebben we altijd van Kruidvat eigenlijk en soms van de Trekpleister.
Bevallen allebei prima!


#9

wij gebruiken aldi luiers en het is goed en doekjes van de action heel goed dat is onze ervaring heb ook wel kruidvat luiers gebruikt maar aldi is goedkoper en ze kan er goed tegen dus dan is het goed

groetjes marielle trotse mama van tanja


#10

Aldi voor de luiers en de doekjes.
Een van de goedkoopste volgens mij en vind ze allebei het fijnst.
Lucas maakt het volgens mij niet zoveel uit, hij poept en plast in alles behalve in zijn potje

Groetjes Mim


#11

in het begin haalden we altijd de luiers bij het Kruidvat.
Ik vond Ryan 's morgens dan echt stinken naar de plas. Echt zo’n ammoniak geur.
Toen heb ik ze bji de Schlecker gehaald en die vond ik wel goed.
Daarna overgestapt naar die van de Lidl.
En die vind ik heel goed.
Geen lekkage, geen ammoniak lucht en ze zitten goed.

Laatst haalde ik bij het Kruidvat nog een pak en inderdaad Ryan zat ook helemaal onder de uitslag.
Wij een zalfje bij de dokter gehaald, want de dokter dacht aan een schimmeltje.
Ik smeren, smeren en smeren. Totdat de luiers op waren en ik weer overstapte op de luiers van de lIdl. Het was gelijk over.

De doekjes haal ik bij de Jan Bruijns, Kruidvat, Lidl etc.


#12

Die luiers van de Lidl.
Weet iemand daar een prijs van???
Die van de Aldi zijn 9.70,dacht ik per pak.Zijn die van de lidl nog goedkoper?
Groetjes knieperd (eljada)


#13

Ik vind de luiers van Lidl 10 x niets. Lekker ALTIJD door bij Lucas. Die van de DA idem dito. Kruidvat is wel goed, maar omdat ik toch altijd naar de Plusmarkt ga, haal ik daar de Bumblies, die kosten 9 euro per pak geloof ik en hebben nog niet eerder doorgelekt. Ik zweer dr bij hoor .

groetjes Monique


#14

Bij de Lidl kosten 9 euro en nog wat per pak.
Zitten er dan 72 in.

Hahahaha echt wel lachen dat er zoveel verschillen zijn.
De een vind ze goed en bij de ander lekken ze weer door.
Maar goed dat er zoveel verschillende luiers op de markt zijn.


#15

Hai Monique, wat raar wij hebben het precies andersom.
Die van de Lidl bevallen ons super, maar die Bumblies zijn zo lek als een zeef.
We hebben Shakira 3 x achter elkaar nat uit bed gehaald, haar hele bedje zat eronder.
Voor overdag zijn we er wel tevreden over…
En om nog even terug te komen op de luiers van Super de Boer/Konmar. Die zijn ons totnutoe goed bevallen!
Ze zijn van het Super merk en kosten deze week 7,99 euro.
En Eljada, de luiers van de Lidl zijn even duur/goedkoop als de luiers van de Aldi
Een knuffel van een trotse vader!!

Gewijzigd door - Ammetje op 08 Jan 2004 09:53:37


#16

Ik moet er wel om lachen hoor! Bij de één lekt een bepaalde luier als een zeef en de ander is juist super-tevreden over diezelfde luier, haha!

Ik vraag me toch best wel af hoe dat nou kan hoor!

Zou het ene kind dan meer plassen dan de ander ofzo???
Het is toch maf?
Of ben ik nou de enige?

Groetjes, Bianca


#17

Momenteel gebruik ik (mijn kinderen dan) de luiers en de doekjes van de Etos. Om meedere redenen. De Etos zit dichtbij, de luiers zitten goed (zijn net verbeterd) niet duur, de Etos heeft vaak een extra koopavond en dan is de gehele collectie nog eens 20% goedkoper. En (niet onbelangrijk) ik spaar de babyzegels, en op de pakken luiers zitten er ook nog 2.

Verder heb ik bijna alle merken en huismerken wel om de billen van mijn kinderen gevouwen. Pampers en Huggies komen bij mij erg goed uit de test, ze zijn alleen te duur. Aldi beviel bij mijn oudste wel maar de jongste lekte accuut door en kreeg uitslag. De doekjes van de Aldi zijn goed, alleen ik kom er niet zo vaak en 7 van de 10 keer zijn de doekjes uitverkocht.

Annemieke

A.M.van’t Veld


#18

Hoi Armanda.
Nee wij hebben geen Lidl in de buurt.Maar mijn zusje woont in Duitsland en die komt er wel vaak.(dus die zou ze dan mee kunnen nemen).
Trouwens.Ik heb een keer van die oliedoekjes van de etos gekocht(die gebruikte ik altijd van zwitsal want ik vindt die lotiondoekjes in de winter zo koud),maar dat was echt helemaal niks.Keihard papier met een beetje olie erop.Dus die moet je nooit kopen!
Groetjes Eljada


#19

Ik heb alle soorten al geprobeerd maar Rick heeft het beste resultaat met Pampers en met Etos (krijgt hij op de creche). Alleen met de Etos luiers heb ik last van doorlekken, Rick plast namelijk heel veel in 1 keer.Maar nu de prijzen zo laag zijn het scheeld soms maar 1.50 euro. Kies ik toch voor Pampers en sla ik de aanbiedingen groot in. Doekjes gebruik ik van de Etos.

bianca.


#20

Ja dat vind ik heel logisch, als het zo weinig scheelt.
Maar we proberen wel eens wat uit, zoals laatst het Super de Boer merk voor €8,-.
Als ze weer in de reclame zijn nemen we ze meteen weer mee.
Wij vonden dit luiers van de betere soort.

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)