Luier uitslag


#1

Hallo,

 

Mijn zoontje heeft altijd een super rode plasser wanneer er tandjes door komen, ook heeft hij veel diarree. We proberen van alles nu zijn we met sudocreme aan de gang, maar het helpt weinig en mijn zoontje gilt al als je er na kijkt...wie kan ons nog een tip geven zodat mijn zoontje niet zo'n verdriet hoeft te hebben met het verschoonen!?

Groetjes chantal


#2

hoi, ik heb met mijn kleine vent ook last gehad van brandende billen door de tandjes en ik kreeg een heel raar advies, maar het hielp als een wonder. Maizena op de billetjes bij het verschonen! ik hoop dat het voor jullie ook helpt!

groetjes


#3

Hai...ik las net jou vraag,,,heb mezelf net pas aangemeld voor deze site...weet niet of je inmiddels als tips had ontvangen, maar voor de echte luieruitslag werkt het beste zinkolie...zinkzalf op oliebasis, dit blijft nl. goed zitten en zinkzalf en sudocreme blijft niet op de plekjes zitten die juist kapot zijn...zinkolie moet je heel dun opbrengen, anders gaat het klonteren...echt superspul...

 

groetjes shirley


#4

ik heb bij mijn eerste zoon een tandenketting van barnsteen omgedaan en hij had bijna geen last van zijn tandjes. voor mijn tweede zoon heb ik nu ook 1 besteld


#5

hoi

Mijn schoonmoeder vertelde me dat het soms nog wel eens kan helpen door olijfolie er op te smeren ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar ik ga het zeker doen

sterkte ermee

 


#6

Hoi chantal,

Een beetje late reactie, maar beter laat dan nooit!

Om die uitslag tegen te gaan kun je doodgewone maizena gebruiken. Smeer eerst de babybillen dik in met sudocreme en strooi daarover ruim de maizena. Deze neutraliseert het zure van de diarrhee en bindt dit. Het zal nu snel beter gaan.

 

Groet Brama


#7

In de kraam gebruiken we Bepanthenecreme of zalf wat je wil deze werkt uitsteken bij mijn zoontje.

Als je er echt niet aan mag komen! Probeer dan eens Maizena ( ja, je leest het goed uit de supermarkt als levensmiddel te verkrijgen) Dit geeft rust aan de huid ik heb zelf eczeem gehad en had open wonden het geneest mooier en sneller met maizena. In een stooier doen van bv. zout of in een lege poederbus.

Poeder schuurt en daarom is in America de tradionele poeder vervangen voor een combi middel met maizena.

Succes en strekte oja barnsteen schijnt erg goed te helpen.

Thera Dolf's moeder

 


#8

Vraag bij de apotheek eens om Daktozincreme, deze is zonder voorschrift en werkt super!!!


#9

ik wilden et zeggen vraag bij de apotheek om DAKTOZINCREME...maar is net gmeld...ik raad je dit spul ook zeker aan.....mijn dochtertje had het namelijk ook en in 2 dagen zag je de verschijnselen al weggaan.....

In Belgie kun je het zonder voorschrift kopen in een apotheek....

veel succes ;)