Luier-probleem

Hallo,
Heb al een hele tijd een probleem. Als ik m’n zoontje van 1,5 jaar zijn luier om wil doen of na het badderen dan wil hij nooit blijven liggen. Kan hij huilen en zeuren.

Als m’n vriend of andere mensen hem verschonen dan blijft hij gewoon normaal liggen waaraan kan dit liggen?

Vind dit erg vervelend en vind het niet leuk meer!

Liefs Samantha

´·.¸.»Veel liefs Sam .. ·´·.¸.»

:heart: Last night I saw the fireworks
The kind of pain that never hurts
The one you hate to love is made for you
Another unsuspecting Sunday afternoon :heart:

Wij hebben met Anna ook zo’n periode gehad. Bij mij draaien en klieren, bij oma, papa of kdv, geen centje pijn!! Het is uiteindelijk over gegaan. Het is denk ik een fase van uitproberen!

Ik denk ook dat het uitproberen is. Hij is je tot wanhoop aan het drijven. Zoveel mogelijk negeren en zonder ook maar te reageren doorgaan met verschonen tot-ie zijn luier aan heeft.
Zodra je reageert (boos, grappig, rustig, wat dan ook) ligt-ie helemaal in een stuip dat hij je te pakken heeft.

Groetekes, Sje

Hylke ligt al weken bij alles en iedereen te draaien en te doen bij het luierwisselen.
Met een hand op de borst op z’n plek houden, en ondertussen een beetje knuffellen wil wel helpen.

M.

Hier nog zo’n griet. Bij mij draait ze alle kanten op, met als gevolg dat of de poep overal aan zit, of de luier verkeerd zit en ga zo maar door. Ondertussen gilt ze het uit alsof ik haar ter plekke aan het villen ben.
Papa heeft nooit problemen met verschonen, ze blijft rustig liggen en kijkt dan zo naar mij van: ‘Gna, gna, mama, nu lig ik stil’.
Echt irritant is dat, gaat gelukkig wel weer over zeggen ze…

Groetjes,

jantje

Ik dacht dat die van ons alleen maar zo was !! ha, ha !!! Ook ik geef Fréderique iets ter afleiding en probeer er verder niet zoveel aandacht aan te schenken.

Op een gegeven moment wordt je wel heel handig in het luier omdaan bij een madammetje dat alleen maar wil staan.

Marleen (trotse mama van Fréderique)

Mijn dochter heeft het ook een poosje gehad. Ik had op een gegeven moment een klein nieuw boekje op de commode liggen en als ik dan ging verschonen gaf ik haar dat boekje en was er niks aan de hand. Bij ons gilde ze overigens ook als papa het doet.
Ik deed het ook wel eens op de grond voor de tv, dan was ze ook gewoon rustig doordat ze afgeleid is.
Cindy

soms probeer ik er een beetje de lol van in te zien, en ga hem kietelen. dat vind hij geweldig en tja daarna blijft hij wel liggen. Ik maak er een beetje een spelletje van (afleiden).
maar soms bij poepluiers kan je dat echt niet hebben, dus geef ik hem een waarschuwing. Als hij echt begint te trappen bv dan leg ik hem abdrupt in bed en zeg dat ik weer terugkom als hij wel normaal kan doen! (de luier zit dan nog om hoor) Dit werkt altijd. Maar dit doe ik dus als hij echt te ver gaat.

x Floss