Lui of

Hoi,
Ik weet dat Sanne middenin een sprong zit. maar ze wordt de afgelopen 2 week elke keer wakker in de nacht. Dat moeten we de speentje er even in doen en ze slaapt weer verder. Vorige week was het zelfs zo erg dat ze om de 2uur wakker was. Gelukkig nu 1 keertje. Voordien sliep ze echt geweldig van 20.00 uur tot 6.45 uur. En we hoorden haar niet, op af en toe een gilletje na dan. Op zich is het niet meer zo erg dus. Maar overdag kan Sanne wel haar speentje vinden in de box en er dan in doen, alleen 's avonds en 's nachts en overdag in bed dus niet. In de auto bestudeerd ze de speen uitgebreid en stopt hem er gewoon erin ze kan het dus wel. Is dit luiigheid of is het de sprong of kan ze het gewoon in haar bedje niet vinden. Hebben jullie dit ook gehad?
Groetjes Carolien

Gewijzigd door - appellientje op 24 Jun 2009 13:39:59

nouja, s’nachts is het donker, ze zijn dan met hun bio klokje de nacht ingegaan en is het natuurlijk moeilijk vinden naar een tut
9 van de 10x als ze zelf gaan zoeken dendert ie het bedje uit en dan krijsen ze helemaal want daar kunnen ze niet bij
zoiezo die sprong natuurlijk en rond die periode krijgen ze ook door dat mama ewg kan gaan. NIET LEUK dus voor ze.
voor hun is het ook een bevestiging dat ze weten van: oh mama is er nog, als ze je roept.
helemaal niet gaan is geen optie, op die manier raken ze het vertrouwen kwijt dat mama er misschien echt niet is.
ga gewoon af en toe toch kijken, als ze daar ook last van mocht krijgen.
dan krijgt ze vertrouwen dat je er bent.
met 6 mnd is het uitproberen nog niet zo heel groot.
rond 8 mnd gaan ze verlatingsangst krijgen en als ze dan niet weten dat mama terug kan komen is dat een nare sprong.
ook toen Rico die periode kreeg met 8.5 mnd heb ik m wel wat langer laten huilen maar kwam dan wel om het kwartier even kijken.
anderzijds voelde ik me dan ook dom want misschien was het ook wel een inslaap huiltje en dan had ie al die moeite voor niks gedaan (haha)

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Herkenbaar, in die periode ook precies hetzelfde gehad. De speen overdag pakken is hier ook geen probleem, maar 's nachts met duf hoofd wél. Gewoon geduld hebben en blijven lopen…heb geen andere tip. Het was hier van het ene op het andere moment ook weer over toen de sprong voorbij was. Echt, het gaat voorbij!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Emma heeft het tot nu toe altijd gehad, als ze tijdens een slaap periode de speen kijt is, pakt ze hem niet zelf. Op alle andere momenten weet ze precies waar die is, hoe ze hem moet pakken en hoe hij zo snel mogelijk in haar mond komt! denk dat het geen luiigheid is… Ik hoop het eigenlijk!

groetjes

wat dat betreft ben ik zo blij dat Lindsey een duimkontje is die raakt ze tenminste niet kwijt, tenminste ik mag toch hopen van niet

liefs,
Rinske

haha als rico zn tut kwijt is pakt ie zn duim wel

dat is ook handig

liefs,
Rinske

Morgan is nu 9.5 maanden ruim en die pakt hem sinds een maand zelf 's nachts indien ze hem wel, Alleen als ie tussen der bed en de muur valt moet mamma ook lopen

Groetjes,

Michèle