Oh ik heb hier bij tijden een vreselijk luie, of moeie peuter! Ik heb echt geen idee wat het is… Jullie een idee? Tijd van het jaar?
Als ik haar van bed haal, gaat ze in 1 rechte lijn naar ons bed, om het zich vervolgens wel een half uur de tijd te doen om even lekker wakker te worden… Liggend!
Als ik mevrouw dan eindelijk zo ver heb om mee te gaan naar beneden, dan is het voor haar maar 1 plekkie… de bank! En niet zomaar liggen… Op een kussentje, met knuffel en onder een deken! Hoe erg… dan ben je net wakker!
En zo gaat het de hele dag door. Vanmiddag kwam ze van bed, en moest ze eerst even op de bank liggen! Ik kreeg haar er af door even een blok te gaan fietsen buiten. Zodra we terug waren ging ze weer naar haar vaste stek, de bank!
Als ik even aan tafel ga zitten, wil ze best een paar minuten bij me zitten om even te kleuren, maar als haar oog dan weer op de bank valt, is ze weg!
Gisteravond vroeg ze zelfs of ze op bed mocht…
Maar wat zou ik er mee moeten? Eigenlijk gaat het al zeker een paar weken zo… Winterdip? Of toch na laten kijken? Wat zouden jullie doen?
Gewijzigd door - Manderijn op 14 Jan 2012 20:38:43