Lucas op school

Nou we zijn inmiddels een aantal weken verder.
De eerste 2 weken gingen moeizaam.
Eerste week ging Lucas maar 3 dagen naar school en de 2e week maar 2 dagen. De rest waren ze vrij. Niet echt makkelijk als je een kind hebt wat erg moet wennen, ze kunnen er maar doorheen zijn denk ik dan maar.
Maarja, had hij na die 2 weken meteen een hele week vakantie.
Ik dacht dat gaat nooit goed.
Wonder boven wonder gaat hij sinds die tijd vrolijk naar school (hij heeft mindere dagen maar ik zing ook niet altijd naar mijn werk!).

Het wordt nu echt al een hele grote vent hoor! Maar het doet hem goed!
En hij is gister al bij een jongetje gaan spelen, ging harstikke goed. Wilde niet eens eerder naar huis en dat wil voor Lucas heel wat zeggen!

Moet zeggen dat ik het ook wel lekker vind.
Verveel me geen minuut en heb een beetje rust.
Kortom ik geniet en Lucas ook op school maar iets minder dan ik

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Heerlijk zeg, dat het zo goed gaat!
Hartstikke fijn, zoiets lijkt me toch echt wel een opluchting hoor, merken dat je kind het naar zijn zin heeft…
En al gespeeld bij een vriendje thuis…gaat echt goed zo te horen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Lol, zie ik in een keer dat ik hem in de verkeerde categorie heb geplaatst

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Hahaha, dat had ik zelf ook nog niet eens gezien
Komt waarschijnlijk omdat je die “4” ziet staan

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

hihihiih die mim mag de pret niet drukken .he wat geweldig, dat het goed gaat met lucas op school,dan heeft hij het super naar zijn zin .

groetjes marielle mama van tanja

Fijn dat hij het ondanks de moeizame start toch leuk vind!!
Het lijkt mij ook niet makkelijk hoor…al die nieuwe indrukken enzo!!
Hopelijk blijft hij er zoveel plezier in houden!!

Hoi,

Leuk en spannend naar school. Kika is sinds twee weken ook bezig op school. Dit was de eerste week dat ze iedere dag is geweest, maar dan alleen de ochtenden.

Vandaag wilde ze eigenlijk ook 's middags, maar vanochtend vroeg is haar opa overleden (mijn schoonvader), dus dat heeft haar iets minder bereidwillig gemaakt en dat is uiteraard logisch.

Aangezien in mei ze al twee weken vrij hebben en dan het stukje naar de zomervakantie vrij klein is, hebben we besloten haar wel iedere dag naar school te laten gaan, maar alleen ook 's middags als ze dat zelf echt wil. Anders beginnen we daar na de vakantie gewoon mee.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)