Lucas kort haar heeft nu!

Ja ja, echt waar, zijn dikke bos is er af (veel te warm nu). Tries weet hoe het zat, nou je zou hem niet meer herkennen hoor!!
Ik ook trouwens, zo bijna al mijn haar weg hahahaha. Ik had lang steil haar en dat is tot op mijn schouders in lagen geknipt eh…gesneden moet ik zeggen. Dus het valt nu rond, het springt echt, wennen hoor, maar erg leuk. Veronica heeft dun haar, dus daar is een stukje vanaf geknipt en nu moet het weer lang groeien, daar valt weinig mee te beginnen. En tja… Lucas… Die heeft nu dus KORT haar. Waaahhh, dat is pas wennen zeg! Wel heel leuk hoor. Van boven is het nog iets langer gebleven, bij de oortjes en van achteren is het weg geknipt, gel dr in, heel stoer, echt een jochie. Net een voetballertje hihihi, zoiets als die ene Wische (die leuke, dat is toch Rob ofzo?). Marcel zal straks wel gek kijken, volgens Veronica zegt hij:“Wie is die vrouw?”.

Is echt een unicum hoor, dat ie naar de kapper geweest. En ze bleven keurig netjes stil zitten. Ben trots op ze hahaha.

groetjes Monique

Mag ik heel eerlijk zijn moon? vast wel heerlijk je hebt groot gelijk en wat zal het leuk staan laat iemand nou eens een foto maken

TRies

Liefs Tries

Nou heerlijk hoor.Kort haar.Heb ook veel te lang rondgelopen met een tuttebollenbos hahaha.Ik heb het sinds 2 maandjes helemaal kort.Eerst zei mijn man nog:je lijkt wel een lesbie maar nu vindt hij het ook mooier.
Ik weet niet hoe jou zoontje eruit ziet maar ik doe bij niels vaak een beetje rode gel in zijn haar(spikes heet dat,ahum).In zijn stekels.Staat hartstikke leuk.Iedereen geeft commentaar en hij loopt te glunderen.Dus is misschien een ideetje.Ik bedoel als je toch aan het metamorfosen bent waarom dan niet gelijk alles uit de kast.
Groetjes Eljada.
P.s ik ga op vakantie dus kan voorlopig niet meer reageren.