Hoi hoi,
Nou ik schijn dus fistels te hebben in mijn (niet leuk) linker oksel. Dit doet pijn, want dat ontsteekt en zo zijn er dus wonden die niet meer dicht gaan. Goed, vaak bij arts geweest enzo, nu moest ik dus toch door gestuurd worden. De chirurg zei vandaag dat het fistels zijn (of schrijf je dat anders). Iets wat de huisarts dus niet wist. Deze arts keek ook niet lang, hij zag het gelijk al. In ieder geval, is de boel zo vaak ontstoken geweest, dat er littekens van binnen zitten, dus het blijft door gaan zo. En nu wilt ie dus de klieren weg gaan halen. Maar er worden ook nog foto´s gemaakt van die oksel, tijdens de operatie (zei Marcel net, ik wist het niet meer, was zo geschokt in het zh) en met blauw vloeistof er in gespoten ofzo. En dan wordt er gekeken waar dat uit komt, zodat ze zien hoeveel gaten er in zitten ofzo iets. Lekker duidelijk he? Tis wel een grote ingreep in ieder geval. Hoewel ik maar 2 nachten hoef te blijven hoor. Maar ik ben wel een tijdje uit de running. Gelukkig heeft Marcel al geregeld dat ie zijn vakantie dan op neemt. Wanneer het is, weet ik nog niet hoor, pas na augustus in ieder geval, want ik ga wel op vakantie natuurlijk! Nou dat was het wel fftjes.
En jaaaa knap he dat fluiten. Veronica kan het ook niet hoor! En dat rietje is ook knap toch? Kan ie al een maand of 2 hoor. Hihi. Dat kan Veronica nog maar net!
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo