En daar zijn wij heel blij mee hahahaha. Zoals sommige onder jullie vast wel weten, maakte ik me nog best een beetje zorgen om Lucas. Zou hij écht wel zo normaal zijn? Gaat zijn ontwikkeling niet véél langzamer, dan toen bij Veronica. En komt dat dan écht niet door die stomme rot geboorte van hem? Is hij echt wel gewoon? Nou, vandaag laatste UMC onderzoek (kinderpsychologe, onderzoek voor een studie) gehad. We zijn daar geweest en hij is héél normaal hahaha. Doet wat ie moet doen voor zijn leeftijd en sommige kindjes zijn langzamer dan hij is zelfs. Plus dat meisjes inderdaad vaak sneller en bijdehanter zijn, dan jongens, vertelde ze me. Nou ja, hier in huis klopt dat wel aardig ja hahaha. Zijn fijne motoriek was helemaal fantastisch. Zijn grip is beter dan gemiddeld en toen ik dr vertelde, dat hij EP had aan die arm, was ze helemaal verbaasd. Zo GOED is het dus nu!!! Tralalalaalala, ondanks de gebroken nachten op het moment (Veronica besluit s nachts te willen spelen en mij gezellig er bij te roepen, zucht…) ben ik nu weer helemaal gelukkig. Vanaf nu geen twijfels meer hoor, van mijn kant. Ik heb namelijk lekker een gemiddeld kereltje, JOEPIEEEEEE. Ben toch zo blij, dat die bevalling nu geen gevolgen meer heeft voor Lucas. Pfff valt een last van mij af hoor. En Lucas krijgt lekker een heel mooi duur kado (en Veronica krijgt er ook eentje hoor hihihi, ze mag meedelen in de feestvreugde hier!).
Ben gewoon heel blij.
groetjes Monique