Nou ja zeg. Vanmiddag naar Jari geweest, die werd nl 7 vandaag. En ze hebben dus 2 tamme ratten. Helemaal geen probleem, ik had er vroeger ook 3, hartstikke leuk. Behalve dat ene stomme rot beest van Jari (zoon van Jacco) dus… Grrrrr. Lucas was schoen kwijt, dus ik ff zoeken, vraag nog aan mijn broer (Jacco) of ie ff op Lucas let (doet ie met liefde). Had ie net Lucas bij de kooi weg geplukt, maar ja, Lucas kennende, gaat ie weer er naar toe. Ja hoor! HAP zei dat monster. En ratten hebben scheef staande tanden (net als pit bulls) en Lucas maar trekken met zijn duim en krijsen. Jacco en Bianca (mijn schoonzus dus) rennen, ik smeet alle spullen aan de kant (was intussen ook beneden gekomen en wist nog geen eens wat er aan de hand was), Bianca rukt Lucas uit de bek van die rat en jemig he, bloeden, wow… Echt haast niet te stoppen. En brullen brullen brullen. Mijn trui onder bloed, zijn trui, zijn gezicht, want hij veegde langs zijn gezichtje met die hand, de vloer echt alles! Jacco (broer dus) werd erg boos op rat en die kreeg ook direct een harde tik op zijn koppie. Terecht! Grrrrr, hij had wel zijn duimtopje er af kunnen bijten. Na een tijdje stopte het enigszins en deden we er Betadine zalf op en snel 2 pleisters, wat ook weer doordrenkt was natuurlijk. Joh was zo zielig. Iedereen vond het zielig hoor. Hij stond midden in de aandacht en de mannen liepen allemaal mee naar mijn fiets, toen ik Lucas op de fiets zette. Hahaha dat was dan nog wel grappig. Allemaal macho mannen hihi. NOu misschien niet zo´n heftig verhaal voor jullie, maar het was echt ff eng hoor en heeeeeeeeeeel zielig.
Er waren ook leuke dingen hoor, Veronica is bijna de hele dag droog geweest!! Ja ja, ze wordt al grote meid. En Lucas kreeg de ene na de andere compliment over zijn lange haar. Iedereen was het er unaniem over eens, dat ik dat niet mag afknippen. Was ik ook vast niet van plan!
Nou dit was dus ongeveer onze dag.
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo