Lucas en zijn nekkie

Hoi hoi,

Nieuws van de ziekenboeg. Eerst was Lucas ziek (griep) een hele week zelfs. Bah, net nu we een weekendje weg gingen. Dus ging ik met Veronica en oudste dochter van mijn zus en Marcel bleef thuis met Lucas. Kom ik thuis is het ventje beter en word ik begroet met een stralende lach… Zucht. Sinds gisteren is mijn meissie ziek. Ze ligt nu “met een bedje op de bank” Dinosaurs te kijken. Die griet houdt, net als mama, van enge films hihi. Trotse mama nu hoor. Heeft ze beslist van mij. Maar daar gaat dit niet over. Het gaat over Lucas.
Het ging heel goed, dat weten jullie, met zijn arm en nekje. Maar nu hij dus ziek geweest is, is zijn nekje weer slapper. Hij laat telkens zijn hoofd weer naar de zijkanten vallen. Daar baal ik dus echt van. Nu is er toch weer een terugval. Tuurlijk moeten we dat verwachten, het zal nog wel eens gebeuren. Maar toch… De 12e komt fysio weer. Tot die tijd maar weer aan de slag met die rot oefeningen. En we waren dr net van af…

Oh, ik moet ff naar iets spannends kijken zegt Veronicaatje.

liefs Mo

kussie van sofietje voor lucas!

Kussies

Suc6, balen hoor dat ie een terugslag heeft, ik zal duimen dat t allemaal snel weer goedkomt.

Liefs, Els

succes,

en geef hem maar een dikke knuf,
en hopelijk is hij snel weer de oude.

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

Jeetje Monique…

Kan me voorstellen dat je van deze terugval baalt !! Ook voor de kleine Lucas natuurlijk!
Net de griep gehad en nu weer dit…
Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je mannetje en natuurlijk je meissie !!
Goh wat een rijkdom toch he?

Liefs Willeke en Sem

willeke

Het komt allemaal goed, ik weet het zeker!
Knuf aan je gezinnetje, sterkte met de zieken, Suus.