hoi pipeloi,
Lucas heeft de waterpokken. Nog niet zo heel erg super veel en het jeukt nog niet, maar we hebben de calendulan emulsie (advies apotheek, want onder de 1 jaar mag je geen mentholpoeder gebruiken!) al in de aanslag. Veronica heeft nog niets, maar hoest wel lekker en ze zijn beide ongeveer 3 weken terug ziek geweest. Nou ben benieuwd hoe heftig het gaat worden. Uiteraard vinden Marcel en ik het zo zielig dat ie overladen wordt met leuke en lieve dingen (lievelingseten, toetjes, poeh film, stoffen bal, ach en heeeeeeeeeel veel kusjes) en dat terwijl hij dus gewoon heel vrolijk is, hihihi. Ja, mijn kindjes krijgen later goede herinneringen hoor aan ziek zijn bij pa en ma hihhihi. Oh ja, volgende maand gaat Lucas ook naar gehoortest. Zal wel loslopen denk ik, want hij hoort a-l-l-e-s, wat maar goed is ook, want oei ik heb nog nooit zo´n vreselijk nieuwsgierig mens meegemaakt (op mij zelf na dan ) en stel dat hij dan niets zou horen, dan mist ie te veel hoor. Maar ach, het zal wel net zoals toen met Veronica gaan, de piepjes worden wel gehoord en ik zal wel weer mijn lachen moeten in houden om die bewegingen die de wijkverpleegkundige maakt om de aandacht van Lucas te vangen.
doei ouwe koei
groetjes van Monique in “huize ziek”