Lucas 2 jaar!

mootje van harte gefeliciteerd met de 2 verjaardag van Lucas! Hopelijk wordt ie schromelijk verwend op vakantie!!

Kussies

gefeliciteerd met je 2e verjaardag

groetjes bianca

Gefeliciteerd Lucas! Een hele fijne dag met veel kadootjes (dat zal wel) en lekkere taart

Groetjes Miriam en Lucas

Gefeliciflapstaart!!!
Al weer 2 jaar!
Een echte grote vent hoor!
Heel veel plezier!

Groetjes, Bianca

van harte en lekker taart eten en er hard in slaan

Tries

Liefs Tries

Dank jullie wel! We zijn vandaag weer thuis gekomen uit Duitsland (hoefden slechts 4 uurtjes te rijden! Het ging lekker vlot door en hebben helemaal NIETS van het noodweer gemerkt! Over geluk gesproken…) met een hele jarige Lucas. Veronica was ook helemaal gelukkig voor het ventje, al vond ze het wel ontzettend stom van ons, dat we het huis niet ff snel voor hem versierd hadden… Hij kreeg natuurlijk vanochtend, in een heel warm zonnetje (was om half 10 al 30 graden pfff) zijn kadootjes.En zijn taartje. Met 2 kaarsjes. We hadden ook nog ff 2 leuke ballonnen op geblazen. Wij gaven hem een shovel van Brudor (het ventje is helemaal van de auto’s en bouwspullen hoor, zijn knuffeltje om mee te slapen is Bobje…en mini Bob de Bouwertje hihihi. Past bij zijn postuur hahaha) en van Veronica kreeg hij 5 stoere Matchbox autootjes. Allemaal goedkoper in Duitsland gekocht (Brudor is Duits), dus waren er nog centjes over, om hem zaterdag nog 2 kadootjes te geven. Zaterdag vieren we zijn verjaardag met iedereen, vandaar. Dan krijgt hij nog een bulldozer en een graafmachine, die het “echt” doen van Fiat. Jaja hihi ik ben me weer te buiten gegaan.
Uiteraard was ik gisteravond weer langs Memorylane gewandeld…en toen ik vanmiddag mijn mamsie belde (hahaha vreselijk woord he? Mamsie…hihihi), bleek zij ook dat pad af gegaan te zijn. En ja ik had een giga brok in mijn keel, net als oma dus. Het pakje wat hij de eerste dag aan kreeg, heb ik net nog in mijn handen gehad en lekker ff aan gesnuffeld. Kaartje nog eens bekeken. Het leukste is nog, dat Lucas zich ook echt al jarig voelde! En sinds gisteren zegt hij dan eindelijk zijn naam hoor: Luuuucasssjjj, zo schattig joh. Hij praat ineens heel veel. Geen zinnen nog natuurlijk, maar gewoon lekker veel verstaanbare woordjes. Heerlijk hoor. Veronica vond het wel erg gek toen we Jarige Job zeiden, tegen het feestvarkentje, want : “Hij heet Lucas hoor!”, hahaha. Bij haar op de psz zit namelijk een Job, ze vond het echt belachelijk van ons. Oh ja, ik las vandaag bij de post (heb natuurlijk veel post en mails te lezen na de vakantie), dat Veronica door juf Yvonne is uitgenodigd om op woensdag 24 juni in dr klas te komen kijken… Oei oei spannend hoor. Stond ik toch weer bijna te brullen joh! Eerst om het kleine ventje, wat zomaar ineens 2 jaar is geworden (wat vliegt de tijd) en toen, omdat het nu wel erg officieel is, dat Veronica groot is… Nou eigenlijk kan ik nog wel veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer vertellen, maar nu ga ik eerst eens ff wat drinken hoor hahahahaha.

Kim, meid, heel veel suc6 he, met de laatste loodjes!

Enne…Lucas verknoeit zijn taart echt niet hoor, met zijn handjes erin. Hij eet het helemaal op, smulpaap als ie is hahahhahahahahahaha.

groetjes Monique

Beetje laat maar toch…
Van harte gefeliciteerd en hopelijk had je een hele fijne dag!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi