Lucas 2 jaar

Volgens mij wordt
Lucas vandaag 2 jaar

,(gelijk korrigeren als het toch een andere naam is hoor, beetje demente zwangere aan deze kant van de pc)

van harte gefeliciteerd met deze grote mijlpaal!

Kussies

gefeliciteerd met je verjaardag en dat je heerlijk verwend bent vandaag en lekker in de taart geslagen heb en dat mama veel foto’s heb

groetjes bianca

hieperdepiep, hoera!!! wat een mijlpaal!!!

Hallo dames,

Als het over mijn Lucas gaat (dat denk ik wel want hij is vandaag jarig) dank je wel allemaal voor de felicitaties. Hij heeft een hele leuke dag gehad, maare… Kim hij is vandaag al 2 jaar geworden

Ook een hele mijlpaal hoor, blij met ieder jaar dat we mogen vieren. Zal zo snel mogelijk een paar leuke foto’s plaatsen, ergens hier, ik weet nog niet waar.

Groetjes Miriam

Jaaaaaaa van harte gefelicteerd

heerlijk taart eten…

hoop dat je een leuke dag hebt

Tries

sorry sorry, toch die demente zwangere, dacht al ik maak een fout maar kon er niet achter komen wat ik toch verkeerd deed, het was goed bedoeld en heb mijn fout gelijk aangepast

Kussies

Het is je vergeven hoor, leuk dat je het gedaan hebt. Ik laat het hem morgen zien.

Groetjes Miriam

Die kim ohhhh zo zwanger…

geeft niks kim…

kussies

Tries

Oké, 1 dagje te laat maar alsnog heel hartelijk gefeliciteerd met Lucas tweede verjaardag!!

Groetjes, Bianca

Hahahahahahha, ik dacht al Welke Lucas is er 1 jaar geworden?? Gelukkig keek ik nu weer… Alsnog gefeliciteerd met het grote ventje!!! Vond ie alles leuk?

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hij vond alles heel erg leuk. Had na de eerste visite al door dat bij de deurbel weer een “dootje” in aantocht was.
En zoals de meeste kinderen dat doen trok hij dat ook meteen bij iedereen uit de handen. WANT MENEER WILDE UITPAKKEN!

Hij had de dag van zijn leven en daar draait het toch maar om. En de kindertjes hebben de hele dag buiten gespeeld! Dan kan het toch niet meer kapot.

Groetjes Miriam