Luca

Hoi Allemaal!

Ik ben Monique en ik ben 15 November bevallen van ons zoontje Luca. Helaas is Luca 11 Januari 2008 overleden. Ons verhaal kun je lezen op www.LUCA.vlindersite.nl. [red]( een waarschuwing voor het doorklikken op deze site is wel op zijn plaats, ivm foto's van de kleine overleden Luca)[/red]

En als jullie vragen hebben, stel ze gerust!

LLiefs Monique, mama van Luca*

Hey Monique,

Ten eerste gecondoleerd met het verlies van je prachtige zoontje..
Ik wil alleen even zeggen dat ik er bewondering hoe je die website gemaakt hebt!Echt heel knap..
Iemand verliezen.. met name je kindje is het ergste wat iemand kan overkomen.. maar wees blij dat je dit mooie ventje 11 hele maanden (9 in je buik & 2 echte maanden) hebt mogen meemaken :)
Elke gebeurtenis is en blijft een deel van je leven..

En preobeer niet te denken aan de tijd die jullie nu moeten missen maar aan de tijd die jij en Luca met elkaar gehad hebben..
Ik wens jou heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat het geluk je toestraalt!

Dat wilde ik even kwijt..

Liefs Marit

hey meis

wat vreselijk zeg

gecondoleert nog

ik kom helaas niet op de site

hij bestaat niet staat er?

maar iedergeval heel veel sterkte

en succes met de verwerking

gr mariska

Gecondoleerd met het verlies van zo een prachtig mannetje.
Hele mooie site hebben jullie gemaakt over de kleine Luca.
Hopelijk kunnen jullie het een beetje een plekje geven ,het verlies van een kindje is niet niks.

heel veel sterkte .
Liefs Sonja

Hey monique

Wat heftig wat je hebt moeten doorstaan zeg! Gecondoleerd..
Had de tranen in mn ogen staan bij het bekijken van de foto's van Luca
wat een lekker kereltje maar o wat zielig dat die zo heeft moeten vechten
Heel veel sterkte en hopelijk komt jullie babywens ooit nog uit
Weet zeker van wel

Knuffel x

Hoi Monique,

Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje Luca als ik zo de foto zie een heel mooi mannetje. Was benieuwd naar je verhaal en de website maar helaas doet deze het niet. Ik hoop dat je nog een keer mama mag worden en Luca goed zal waken over jullie en alles vanaf zijn wolkje in de gaten zal houden.

Liefs Marjolein

Terwijl ik dit typ zit ik nog steeds te huilen. Ik heb de foto's gekeken. Ook die van toen hij al overleden was. Wat lag hij er vredig bij. Maar wat lijkt het me vreselijk moeilijk om zoiets te moeten meemaken. Ik heb een (gelukkig) gezonde dochter en ben inmiddels zwanger van de tweede.

Nog gecondoleerd met het verlies van Luca. Ik hoop dat jullie nog mogen meemaken wat ik elke dag meemaak met mijn dochtertje. En ik hoop niet te hoeven meemaken wat jullie hebben meegemaakt. Maar ik vind dat je heel sterk overkomt. En dat vind ik heel erg knap.

Nog heel veel sterkte.

Liefs Mariska