op de fiets heeft gezeten! Al deed hij alsof het de gewoonste zaak was, en hij het al 100 keer had gedaan. Maar het was wel leuk! Hopelijk wordt het lekker lente weer, dan kunnen we lekkere tochtjes maken! Het zit alleen voor geen meter, met zo;n stoeltje. Het zadel staat helemaal laag, en ik ben best lang, en je fietst wijdbeens. Maar goed, went wel!!
Luca voor het eerst
Leuk gezicht hoor, was vandaag ook pratig mooi weer!!
Dat lijkt me ook wel wat, moet alleen even uitvogelen
hoe ik moet fietsen de laaste keer was dik 4 jaar geleden
foei…ja ik weet het, ben lui, en pak echt altijd de auto hihihi
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Leuke foto hoor
Grappig zeg, dat hij net doet alsof hij al heeeeeel vaak op de fiets gezeten heeft
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
leukkkkkk dat zijn mooie vooruit zichten als het lekker weer is,heerlijk fietsen met de kleine
Bianca,Dylan & Kaitlyn
aaah leuk joh!!
luca ziet er idd heeeel relaxed uit!!
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
JAHAAA LEUK!
Manon is ook geweest voor het eerst dit weekend.
Gillen en lachen en zwaaien! Ze vond het super!
En ik ben klein…ook erg lastig opstappen dan!
Tessie
hahahhah die Kim…
dat komt vast nog wel …
hahahha
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
jammer dat het weer nu zo slecht is!!! Maar als het vanmiddag droog is, dan ga ik even naar het dorp toe… zakdoekjes halen, want ik heb een gezellige ouderwetse verkoudheid!!!
Krijg je wel van dit weer he Kim
Leuke foto. Hoe vond je man het om voor de eerste keer jullie zoontje
mee te nemen op de fiets ?
gelukkig schijnt hier de zon weer voor heel even! Dus we zijn eventjes wezen fietsen. Maar ik moet er nog wel handigheid in krijgen hoor! Ik wilde wat oud papier meenemen. Maar Ik had Luca al in zijn stoeltje gezet. Dus met 1 hand het papier in de fietstas gepropt. Ook bij de winkels is het wat ingewikkelder! Bij kruidvat met een kind op de arm, luieres, voeding en zakdoekjes pakken en wachten bij de kassa… ik had het snikheet!!! Ga snel eens kijken voor zo’n beugel dat je de buggy mee kan nemen!
Dennis vond het geweldig met luca op de fiets!!! Hij is op zijn papadag gelijk weer wezen fietsen. Het is ook veel gezelliger.
Maar zit iedereen zo stom op de fiets?? Mijn knieen zitten achter mijn oren! Of heb ik het stoeltje dan niet goed staan? Ik moet nl met mijn voeten wel op de grond komen als ik op het zadel zit, want ertussen gaat niet!