Ik had het er al opgezet bij de topic van assie, maar ik vind het zo goed van ons ventje, dat hij gewoon achter dat ding gaat staan, en er achter stapt alsof de normaalste zaak is. Is het misschien ook wel, maar voor mij natuurlijk niet!! Ben dus super trots op hem!! Filmpjes erop zetten lukt me niet, maar wel een leuke foto! Ik hoop dat de foto niet al te groot is!!
Luca ook stap stap!
Goh wat knap van hem zeg!
Dat zie ik Ruben nog niet zo snel doen.
Ik moet denk ik ook maar eens zo’n loop karretje kopen
je weet maar nooit
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Hey, nog zo’n stoere vent!!
Knap hoor, ziet er erg indrukwekkend uit
Nog eventjes en mamma kan echt achter je aanrennen
Jee zeg, zijn ze nou zo vlot of ligt dat aan mij? (Stephan kon op die leeftijd voor het eerst echt “los” zitten, nog niet eens kruipen ofzo hahahaha )
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Gewijzigd door - Bieb op 07 Apr 2006 20:36:24
Luca wat goed!!! Toppie hhoor!!!
En Bianca, ik ben blij ook jouw reactie te lezen.
Die van ons is net zo oud als Luca en Jessin maar zit nu bijna los (valt nog wel gauw om), tijgert nog niet, tolt alleen op haar buik rond haar as enz.
Ze staat het liefst, ook wel los tegen de achterkant van de bank maar stappen???
Nee.
Tessie
jaaaaaaaa grote vent knap hoor…
dylan was ook traag hoor bieb hihihihih en kaitlyn ook vlot met 9 maanden liep ze ook al met spreidbroek en al door box en achter haar loop wagen
Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn
Jessin wil niet aan de handjes lopen, alleen over langsaf en nu dus ook met het karretje. Waar hij overigens heel veel en heel trots gebruik van maakt.
Maarrruuuhm Luca, heeeeeeel knap van je hoor, nu kun je weer vanalles zelf en het gaat sneller dan kruipen. Ik vind het een super leuke foto.