Luca in het zwembadje heeft gezeten?

Het was bij ons echt heel warm vandaag. Het leek mijn moeder en mij wel leuk om het zwembadje neer te zetten! Ik vind hem alleen een beetje klein, we gaan nog een grotere aanschaffen. Luca kroop er de hele tijd uit, en omdat we met het terras bezig zijn, lag er overal zand. Lekkere smeerboel dus!!!
Maar hij had het wel naar zijn zin!!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/060324/F8mW.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/BWbop1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” /></a>

Gewijzigd door - mamaKim op 03 May 2006 19:57:22

Oh wat leuk!!!
zo te zien had hij het naar zijn zin, en het was er ook heerlijk weer voor.
Jammer genoeg kan Ruben nog niet buiten in een zwembadje
want die wil op het moment even niet zitten

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

OOOOOOOO heerlijk, ik heb het even overwogen maar nog niet gedaan. Als het morgen weer zulk weer is dan mogen ze ook zeker lekker badderen hoor ! hihihi wel leuk hem zo te zien en welk kind is nou niet blij met water en zand ?

Wat leuk zeg. Ik durf ook nog geen badje op te zetten. Vanochtend was het zo koud.

Lekker genieten en idd zoals Asje zegt water en zand is genoeg voor kids.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Wat heerlijk zeg, hij geniet er wel van!

Tessie

Ja lekker he. Hij heeft er niet heel lang ingezeten hoor, want als dat lijfje eenmaal nat is, dan vind ik het wel fris. De zandbak is nu ook klaar, dus die gaan we vandaag proberen!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Manon is vandaag ook in haar badje buiten geweest.
Ze vond het geweldig en tolde op haar buik in het rond.
Ook de rand was erg leuk en vooral de tegels!!
Maar ja, die hebben ze dan ook nog nooit gevoeld.

Tessie

we hebben het badje nu op het gras gezet. Dat vond ik toch veel fijner. Luca ging er ook in, en weer uit. Even naar de zandbak en dan weer naar het badje. Hij was 1 groot zandmonstertje! Heerlijk!!!

Ik had ook een leuk zwembadje gekocht.
maar het waaide hier flink vanmiddag, dus helaas heb ik vandaag die
lol niet gehad, maar dat komt vast nog wel deze zomer.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ik had Nicky ook beloofd dat we badje op zouden zetten. Ze had een nieuwe bikini gekregen. Zo trots was ze erop, nu had ze net zo’n beha als mama.

Maar helaas gister waaide het bij ons ook hard, dus ging het niet door!

Groetjes Maaike
mama van Nicky en Bob

9 maanden banner

gister heeft hij er ook niet ingezeten hoor, helemaal niet lekker met die wind! Hij hoest en niest ook een beetje, dus voorlopig geen badje in de tuin! De zandbak is ook een feest, lekker graaien en eten…

Ooooh, ik zie de foto nu pas hihi
Leuk joh, lekker spetteren met zijn handjes in het water

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya