Alvast van harte gefeliciteerd en dat het maar een superleuke dag
voor je wordt morgen met veel visite, veel taart en veel cadeautjes
Groetjes van Miranda ( mama van Joyce ).
Gewijzigd door - mandy 2 op 23 Jun 2006 23:30:20
Alvast van harte gefeliciteerd en dat het maar een superleuke dag
voor je wordt morgen met veel visite, veel taart en veel cadeautjes
Groetjes van Miranda ( mama van Joyce ).
Gewijzigd door - mandy 2 op 23 Jun 2006 23:30:20
Jaaa, gefeliciteerd met je verjaardag kleintje!
Heel veel plezier met je kadootjes en een fijne dag gewenst!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
luna van harte gefelciteerd met je eerste verjaardaag .hoop dat je er veel plezier aan heb .met lekkere taart en veel kado s .heel veel plezier vandaag .
groetjes marielle mama van
10-10-01
Van harte proficiat en een heel leuke dag toegewenst met veel visite, cadeautjes en taart.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
gefeliciteerd luca met je 1e verjaardag,en een hele fijne dag gewenst en dat ke maar lekker in de taart mag slaan vandaag
ook papa en mama gefeliciteerd
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
bedankt allemaal!!! Heel lief al jullie felicitaties.
Het was alleen niet zo heel erg gezellig, want luca was weer eens ziek
Het begon smorgens met lichte koorts. Later in de ochtend werd de koorts hoger en kreeg hij allemaal rode pukkeltjes op zijn lichaam. Hij werd helemaal hangerig, zat tegen de 41 graden en… dus maar weer eens gebeld met de Huisarts. Nu wist ik dat er een kindje in mijn klas zat die de vijfde ziekte had gekregen… dus waarschijnlijk heb ik dat meegenomen
Hij is echt zo zielig, en ik heb heel de dag dus met een huilerig, warm, kindje gelopen en gezeten. Dus heel de dag is langs me heen gegaan!
Ik hou hem goed in de gaten, en zodra ik het niet meer vertrouw bel ik gelijk!
Ik heb trouwens een eigen nijntje taart gebakken, en ik moet zeggen… best goed gelukt! Helaas geen slaan in de taart enzo… luca wilde helemaal niets, alleen maar flessen melk! Maar ik zal er snel een foto opzetten. Nu even niet, want ik ben helemaal gesloopt!!!
Och wat sneu zeg
Zowiezo al niet leuk als ze ziek zijn, maar dan ook nog op je verjaardag…
Hopelijk knapt hij snel op!
Beterschap!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Gefeliciteerd en beterschap dat is niet leuk ziek zijn
als je jarig bent he?
Groetjes van Bianca mama van Jeremy
Een dagje te laat maar alsnog vanharte!!!
Hebben jullie een leuke dag zonder stress gehad?
Luca genoten??
Morgen is het hier groot feest. Spannend
Tessie
koorts is over!! De pukkeltjes zijn er nog wel, maar daar heeft hij naar mijn idee geen last van. Alleen wil hij absoluut niet slapen. Hij ligt echt te gillen en te brullen in zijn bed. Heel zielig, maar ik zet toch even door. Normaal heeft hij hier geen last van, maar goed, een verjaardag en ziek zijn is natuurlijk ook niet niks! Hopelijk valt hij zo lekker in slaap!!!
Gelukkig maar dat de koorts over is, kan hij alsnog van z’n nijntje taart genieten.
Groetjes Maaike
" border=0>" border=0>
[/img][/img]
die is op… Hebben ze allemaal gistern opgegeten!!!
Nou ja, betekent wel dattie heel lekker was, maar ik heb nog een ander lekker taartje voor hem!
Stom dat ik geen stukje apart heb gezet…
Nog gefeliciteerd en rot voor jullie dat Luca net op z’n verjaardag ziek was. Ach ja, stom stom van dat taartje. Dat valt wel mee hoor! Ik denk dat hij er erg weinig van merkt. Er zijn ergere dingen. Vrijdag is Joel uit z’n wagen gevallen in een schoenenzaak. Schoentjes gepast en hem niet weer vast gedaan. Met afrekenen hoor ik ineens een bons en toen hard gebrul. Tja, ik vond dat dus ook nogal stom van mezelf. Gelukkig is het goed afgelopen! Wel een bult op z’n hoofd, maar dat trok snel weer weg. Ik bleef gelukkig erg rustig en een ballon deed wonderen. Ik denk maar zo een ongeluk zit in een klein hoekje. Er zal vast nog wel eens iets gebeuren. Al met al zal Luca je dat gebakje wel vergeven hoor! Ben blij voor je dat de taart ook lekker was! (en mooi)
Groetjes, Mariëlle en Joël
Och Kim, ik lees jeverhaal nu pas goed.
Wat sneu zeg, en dat op zijn verjaardag.
Koop je toch nog een lekker taartje voor hem en krijgt hij die alsnog!
Ook leuk voor de foto!
Speelt hij nu wel mooi met zijn cadeautjes?
Tessie
hij heeft vandaag wel lekker gespeeld gelukkig!! Wilde alleen absoluut niet slapen vanmiddag, maar nu is hij als een blok in slaap gevallen! Hij kreeg alleen weer verhoging aan het einde van de middag. Morgen naar de huisarts, want de vlekjes worden ook erger. Wil toch weten wat het is!!
Vlekjes ? Ik lees net iets over de zesde ziekte, dan krijgen ze ook vlekjes.
Morgen maar effe naar de huisarts met Luca en dat hij maar snel beter wordt.