Loverboy?

Ik weet niet of ik dit hier wel kan neerzetten, maar ik maak me zorgen om mijn zusje. Sinds 2 maanden heeft ze een vriendje van 19 jaar me zusje is 15 heel aardige jongen heeft er in de eerste week al mee uit eten genomen en een kettinkje gegeven en al een aantal keer rozen. Ik zou zeggen super romantisch, alleen ik vind het allemaal een beetje verdacht en ben bang dat het een loverboy is. Heeft er iemand hier ervaring(ik hoop het niet) Ik heb al een beetje op internet gezocht en eerst mengt hij zich in de familie en dan worden ze wat afstandiger mijn zusje zoekt ook niet echt meer veel contact via msn wat ze normaal wel deed. Hij komt zelfs niet eens met een verjaardag de kamer in om hoi te zeggen of iedereen te feliciteren. We houden het allemaal wel in de gaten maar wat nou als het zo is wat moet je dan doen. Ik probeer me zusje ook wel een beetje uit te horen enzo op een normale nieuwschierige manier. ik zou me ook schuldig voelen als het niet zo is dus weet niet wat we zouden moeten doen. We wten wel wie zijn moeder is en broetje waar die woont en werkt.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

nee helaas en gelukkig geen ervaringen ermee

maar houd het wel goed in de gaten,en vertrouw je het niet probeer met je zusje een goed gesprek aan,en liefde maakt blind dus pas op,als ze kwaad word dat ze niet weg loopt natuurl;ijk

sterkte ermee

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoi,

Wat vervelend zeg, maar goed dat jullie hem in de gaten houden. Ik heb zelf het boek: Echte mannen eten geen kaas’ gelezen. Dit is geschreven door een meisje dat ten prooi was gevallen aan een Loverboy. Mijn dochter ( nu 7 maand) moet hem verplicht lezen als ze 12 is! Echt een aanrader!

Heeft veel succes en luister goed naar je gevoel!

Liefs Tams

Ik kan me je ongerustheid heel goed voorstellen Brenda. Hou het goed in de gaten hoor!

Groetekes, Sje

Nou ik zou toch ook ongerust worden hoor
Het enige is gewoon goed in de gaten houden
Misschien ff google misschien vind je nog tips

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Dat is inderdad iets om in de gaten te houden. Weet niet hoe je dit moet aanpakken, maar heb laatst wel vaak dat meisje op tv gezien die ook slachtoffer was van een loverboy. Ze heeft een boek geschreven, misschien staan daar nuttige tips in en kun je het via de bieb even lenen.

Sterkte!!

ik zit nu te denken hoe ik het het beste kan opschrijven maar mijn zusje heeft wel last gehad met een loverboy zij kreeg cadeautjes hier en daar nieuwe kleren tot cd ook zagen we dat ze steets meer van ons verwijderd werd met roddels over het gezin dat we haar haten enz .
mijn moeder en ik hebben als brugman moeten praten om haar duidelijk te maken wat er aan de hand was en wat hij deed er is wel ruzie geweest omdat ze het niet wou geloven maar we hebben haar kunnen over tuigen en heeft ze het contact verbroken.
ook hebben we de politie gebelt en het aan hun voor gelegt en zij hebben ook met mijn zusje gepraat en uitgelegt wat een loverboy inhield .
of hij is aan gehouden is weten we niet maar we hebben er geen last meer van gehad en mijn zusje ook niet meer .

ik zou zeggen hou het goed in de gaten vertrouw je het niet praat met haar of bel iemand die er meer van weet en praat samen met haar en leg haar uit hoe jij er bij voelt of ja wat voor gevoel die jongen bij jou geeft dat jij hem niet vertrouwd om die redenen .

dit is alles wat ik je kan geven .

gr de mama van leyla

veronique daniels

Heb je toevallig al eens het net afgespeurd op zijn naam ? Gewoon in google of op wie o wie…

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

heej asje dat ga ik eens doen hij is dj dus daar hebben we al eens op gezocht maar we zoeken gewoon verder.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker