Ik weet niet of ik dit hier wel kan neerzetten, maar ik maak me zorgen om mijn zusje. Sinds 2 maanden heeft ze een vriendje van 19 jaar me zusje is 15 heel aardige jongen heeft er in de eerste week al mee uit eten genomen en een kettinkje gegeven en al een aantal keer rozen. Ik zou zeggen super romantisch, alleen ik vind het allemaal een beetje verdacht en ben bang dat het een loverboy is. Heeft er iemand hier ervaring(ik hoop het niet) Ik heb al een beetje op internet gezocht en eerst mengt hij zich in de familie en dan worden ze wat afstandiger mijn zusje zoekt ook niet echt meer veel contact via msn wat ze normaal wel deed. Hij komt zelfs niet eens met een verjaardag de kamer in om hoi te zeggen of iedereen te feliciteren. We houden het allemaal wel in de gaten maar wat nou als het zo is wat moet je dan doen. Ik probeer me zusje ook wel een beetje uit te horen enzo op een normale nieuwschierige manier. ik zou me ook schuldig voelen als het niet zo is dus weet niet wat we zouden moeten doen. We wten wel wie zijn moeder is en broetje waar die woont en werkt.
Liefs en dikke kus brenda en charissa