Loslaten

loslaten

de juf van mijn dochtertje heeft me 5 keer gezien en ze zei dat ik moeite heb om Noëlla los te laten,ik snap het niet zo …als ze heenging maakte ik me geen zorgen

maar zou het komen dat Noëlla graag bij me is omdat ze nog bij me drinkt,ik zou het heerlijk vinden als ze eens een nachtje bij oma en opa ging slapen,maar dan zit ik met het probleem dat ze geen borstvoeding krijgt ....van mijn kant kan ik haar best loslaten en vraag me of iemand dat kan zeggen nadat ze mee een paar keer heeft gezien

Wat lullig zeg van de juf. Ik heb een kindje van 8,5 maand en heb echt moeite met loslaten. Dat voel je zelf het beste hoor en als jij verder geen probleem voelt, is dat er ook niet. Succes verder!

het lijkt mij dat iemand dat niet kan zeggen na dat ze jou een paar keer heeft gezien , maar maar wat borstvoeding in een flesje dan om mee te nemen naar schooltje of wat kan dat niet ? het is maar een idee want mijn dochtertje is pas 1,5 jaar nu en heeft nooit borstvoeding gehad hoor maar mischien dat dat wat voor je is ?

groetjes els