Los staan en stapjes zetten

Ik had een vraagje.
Rico begint al een paar weken met los staan. net stond hij bijvoorbeeld los zo’n anderhalve minuut… te swingen op de tv tune van pieter post (haha was zo lief!)

Moeten ze echt heel lang los kunnen staan willen ze stapjes gaan zetten? en moet je ze daar bij helpen of doen ze dat helemaal alleen?

Wat goed van Rico! Ik heb er nog geen ervaring mee (Erik loopt sinds kort pas zelf achter z’n loopauto), maar wilde toch even zeggen dat ik het stoer vindt van je kleine man! En nu op naar de tips van mensen mét ervaring…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Morgan staat ook al even los en sinds een week voor der verjaadag zet ze af en toe een stap, maar het is allemaal kort en als je te lang met je ogen knippert is het voorbij dus ik vraag me ook af wanneer daar verandering in komt. Ze hoeft van mijn morgen te lopen (zou soms wel makkelijk zijn) maar wanneer kun je inderdaad verandering zien??

Groetjes,

Michèle

dankjewel ik ben ook erg trots.
oh enne Mriek… ik laat nog wat terug weten oke? had weinig tijd gehad.
Rico heeft wel een loop auto maar niet zo’n loop auto, daar moet je op zitten en dan met je benen dat ding vooruit krijgen snapje?
was vanaf 10 mnd.
hij gaat alleen achteruit en niet vooruit haha

@Michele; we plaatste volgens mij tegelijkertijd een bericht dus even een wijziging:
rico stond een paar weken voor zn verjaardag los, maar dan niet heel erg lang ofzo, en nu de laatste week staat ie steeds langer los. maar ik weet niet zo goed of je dat stapjes zetten moet leren of datze dat zelf doen. in de box met houvast doet ie het wel zelf maar hoe zit dat idd met los staan en stapjes zetten?

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 27 Sep 2009 09:09:24