Lopen

Hallo allemaal
Eigenlijk heb ik alleen even een vraagje…
Waneer ( ongeveer )
Begint een peuter met lopen? ik bedoel alleen lopen? Jordy loopt wel al langs de tafel en box enz maar nog niet zelfstandig, nu is hij ook nog geen jaar dat wordt hij volgende maand… Dus ik heb nog geen haast hoor
Maar ik vind het wel eens leuk om te weten hoe dat bij jullie is gegaan en of er mischien mogelijk heden zijn om de kleine iets te stimuleren…
Ik ben nu met hem aant oefenen om aan 1 handje wat door de kamer te wandelen en dat gaat best goed hij vind het in ieder geval hartstikke grappig want hij giert het uit als we zo door de kamer sjeesen… Is dit mischien een teken dat hij binnekort mischien zelf proberen gaat te lopen?

veel liefs joyce

joyce

hoi,

dat ligt per kind verschillend het kan met 13 maanden of iets later sommige kinderen lopen al met 12 maanden los

onze dochter liep met 13 maanden langs tafel en aan handje wilde ze een paar pasjes lopen.
Sinds 14 maanden liep ze het huis door alleen!
Nu probeert ze te rennen, ook wel grappig om te zien hahah.

groetjes GYtha

Hoi hoi

Jens liep met 10 mnd langs tafeltjes e.d, met 13,5 maand liep hij mee aan 't handje en een week later liep hij los!! Twee weken later rende hij… echt!!

Onze jongste liep met 11 maanden, de oudste met 13 maanden en ik ken een kindje dat met 2 jaar pas los liep. Er is geen peil op te trekken!

Onze oudste stond met 10 maanden los, dus we dachten dat ze wel snel los zou lopen. Aan de hand ging ze namelijk als een tierelier. Uiteindelijk heeft het nog 3 maanden geduurd voordat ze echt losliep. Dus echt niks op te zeggen.

Groetekes, Sje

en zelf nog wel veel vroeger mijne liep met 8 maanden langs de tafel en met 9 maanden los dus het is echt heel verschillend per kind.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Bedankt voor alle reacties

Ik kan het beste maar even afwachten denk ik …
Toch leuk om te zien hoe die leeftijden van elkaar verschillen vind ik…

veel liefs joyce

joyce

Onze dochter liep bij 13 maanden en ons manneke liep met 10,5 maanden al en stond me ook meteen overal bovenop pfffffffff. Het verschilt echt heeeel erg per kindje. Een loopkarretje werkt trouwens super. Hier heb ik zo`n laag karretje waar houtenblokjes in hoorden eigenlijk. Na joh, das pas dikke pret hoor !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja ik hoor hier en daar wel vaker over zon loopkarretje mischien wel een goed idee ik zou het best eens willen uitproberen maar zou niet weten waar ik die krijgen kan…

joyce

Ik woon namelijk in een klein dorpje en we hebben wel een speelgoed winkel want ik ben zooo vaak opzoek geweest naar iets leuks voor jordy om mee te spelen maar daar ben ik zon karretje nog niet tegengekomen… waar heb jij de jouwe dan vandaan?

Even iets anders zoals ik dus al zei ben ik vaak opzoek naar iets leuks voor jordy om mee te spelen maar kom bijna altijd thuis met niks…
Hij is snel uitgekeken op zn speelgoed en eerlijk gezegd weet ik niet zo goed waar zon kleine nu graag mee speelt… Alles wat gekocht word speelt hij een dagje lief mee maar daarna verdwijnt het in een hoek… Mischien tips?

veel liefs joyce

joyce