Lopen!

Wie kent dit “probleem”?
Lucas is nu bijna 16 maanden maar lopen, dat wil nog niet echt. Is op zich ook niet zo erg hij doet toch alles in zijn eigen tempo.
Maar… Ik merk de laatste week dat meneer klaar is met wat hij tot nu toe heeft geleerd en hij wil meer. En sinds dat er niet is begint hij toch behoorlijk te mopperen en dat zijn we niet van hem gewend.
Ben wel af en toe aan het “oefenen” en soms vindt hij het ook wel leuk om een stukje aan de hand mee te lopen. Maar meestal zakt hij weer door de knieën. Iemand tips misschien? Of moet ik het maar gewoon afwachten?

Ben benieuwd,
groetjes Miriam

mijn tip… hahahha met een kind van 12 maanden is afwachten, ineens krijgen ze de geest hoor…

Kussies

nee sorry een tip heb ik niet, kan alleen maar zeggen ze gaan lopen wanner ze er aan toe zijn niet eerder en niet later vervelend maar ze hebben het zelf in de hand de een loopt met 8 maanden en de ander pas veel later, niet voorseren want dat werkt met alles averechts… let maar op hij doet het ineens en dan denk je pohhhhhhhh deed ie nou maar alleen kruipen hihi nee ik snap het best jordy is nu 13 maanden en heeft er ook geen zin in, maar is met andere dingen bezig die hij graag onderzoekt want dat is ie een onderzoeker, zou je niet druk maken hoor zolang verder alles goed gaat komt het lopen ook vanzelf…

Liefs Tries

Maak me ook niet druk hoor, doet inderdaad alles in zijn eigen tempo. Alleen het gemopper, maarja ik hoor het al, toch maar wachten.
Jullie horen het wel!

Jaaaa, dat gemopper… pfff, dat ken ik. Onze jongens lagen met 9 maanden te krijsen op de grond want ze wilden persé kruipen maar dat konden ze niet. Jeemig, de Pemig, daar werden we echt gek van. Wij hebben toen tegen onze principes in een loopstoeltje geleend zodat ze toch vooruit konden. Dat heeft voor ons prima gewerkt. Ze konden uiteindelijk met 10 maanden kruipen en een maand later liepen ze! Onvoorstelbaar hoe snel dat ineens ging…

Succes!

Groetjes Marielle en ? (33,4wkn)

Nou, hij heeft het een beetje ontdekt hoor!
Heeft vandaag een paar keer een klein stukje gelopen, ongeveer 5 a 6 passen achter elkaar. Toch best veel voor iemand die het eigenlijk verrekt! Nu is zijn loopkar ook ineens leuk, heeft er metteen ook een paar keer achter gelopen.
Wie weet!!!
Was wel een heel koddig gezicht, van die eerste pasjes.

Groetjes Miriam

Kijk eens aan… hoefde je nog niet eens zo lang te wachten.

Veel plezier met je stappende mannetje!

Ik vind het altijd weer een leuk gezicht, die wiebelstapjes, armpjes wijd of omhoog en een apetrots hoofd erboven…

Groetjes Marielle en ? (33,6 wkn)

Wat goed zeg hihihi Lucas dacht zeker, mama wordt wel erggg ongeduldig

Groetjesssssss Els

Vandaag has Lucas het lopen maar weer op een laag pitje gezet. Hij zal wel denken, moet ze niet metteen alles geven.
Loopt wel steeds meer achter zijn loopkar of fietsje. Gaat dus wel vooruit!!

Groetjes Miriam

Hahahaha… binnenkort staat hier een berichtje van Lucas… : die ma van mij die zeurt de hele tijd dat ik moet gaan lopen! Wie weet raad? Hoe hebben jullie dat opgelost met jullie moeders?

Groetjes Marielle

Hihihihi, dan kan ie eerder schrijven dan lopen, is ook apart. Hij moet maar zien.
Ik ben sowieso toch apetrots op em.

Groetjes Miriam

Het is dan toch echt zo ver, dinsdag is Lucas begonnen met het echte “werk”. Hij was de hele dag bij opa en oma en daar heeft hij veel gelopen. Tenminste dat zeiden zij, en opa’s en oma’s kunnen nog wel eens overdrijven
Maar nee, hij is nu toch echt begonnen en vindt het ook steeds leuker!!
Denk dat hij met de vakantie behoorlijk goed kan lopen, het is zo’n lekker ventje!!

Groetjes Miriam

We zijn inmiddels 3 a 4 weken verder en ik ben werkelijk ape trots. Wat kan dat kind in een keer goed lopen. Gaat nu ook zelf staan en begint nu ook meer te klimmen.
Klimt nu op de bank, binnen een dag hadden we hem ook zo ver dat hij er weer achteruit af gaat. Wat heb ik toch een slim kind

Hij wordt wel errug groot zo, wel genieten hoor.
En wat iedereen ook tegen me zegt, ik vang liever een kind dat wegloopt dan iedere keer die bijna 12 kilo dragen.

Groetjes van een hele blije moeder.
Miriam

Hihi, mama is weer een paar centimeter langer…

Leuk hoor! En net wat je zegt, liever een lekker ondeugend mannetje vangen dan je de hele tijd een rotje sjouwen.

Groetjes Marielle

nou ik kande cursus wel opdoeken bijna elk kind hier kan nu bijna lopen!

Kussies

Zou het dan misschien aan de naam liggen? . Dus mijn Lucas kan ik over anderhalve maand ook lopend verwachten?? Mooi, dan hou ik het in de gaten, voor de zekerheid, volgen we toch de Kimcursus maar…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo