Lopen yoehoe

Tot 3 dagen terug kon Dion ongeveer 2 seconden los staan en vanaf gisteren staat hij echt een hele tijd los en vanaf vandaag loopt hij 10 meter los. Dat dat zo snel kan gaan. Ik dacht vorige week nog dat wordt pas februari ofzo dat meneer los loopt maar nu denk ik dat we het einde van het jaar al redden.
Elke dag staan we weer voor verassingen. Ik ben super trots

leuk zeg!! Colin vandaag ook voor het eerst 2 stapjes los gezet. We zijn er ook al lang op aan het wachten want hij staat al vanaf 7,5 maand. Wij dachten die loopt voordat hij een jaar is, dus hij heeft nog 2 dagen De ontwikkeling gaat nu sowieso echt snel, he!? Iedere dag iets nieuws. Vind het steeds leuker worden!

22-12-2009 colin geboren

Gaaf! Dat het ineens zo snel gaat. Op dat moment ben ik ook nog aan het wachten. Ilja loopt al geruime tijd langs de bank en aan het handje. Sinds 2/3 weken (weet het niet meer precies) kan hij al los staan. Hij gaat ook zelf steeds staan en laat dan los, maar los lopen ho maar. Hij heeft het tot nu toe 1 keer een paar stappen naar mama geprobeerd. Ik denk dat hij het kan, maar hij durft gewoon nog niet. Maar goed, we wachten gewoon af. Zijn broer liep ook pas echt los met 18 maanden (net op tijd voor de geboorte van zijn broertje ).

Kimo (27-03-2008)
Ilja (02-10-2009)

@gwensanders
Ja langs de bank/tafel en met een stoel/hand kwam Dion ook overal lopends leker stevig iets vasthouden dus vertrouwd.

@mamavancolin
Wie weet komt hij op zijn verjaardag je wel tegemoet lopen. Nu duurt het echt niet lang meer.

Ik denk dat ze dit ook helemaal zelf moeten leren je kunt ze vast wel stimuleren maar het los lopen zit toch in het koppie.

Goed joh dat hij los kan lopen.

Groetjes,
Sandra

Wat goed, wat een groots moment altijd weer hè?!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Goed hoor! Wees er maar trots op!!!

Leuk joh, weer een stapje verder!!
Joepiiiii

Groetjes Kristine

Leuk he

Nu moet je nóg beter uitkijken

M.