Lopen en tanden krijgen

hallo ik heb een vraag ik hoor altijd van veel mensen als de kleine met de tanden bezig is ze nog niet gaan lopen omdat ze niet alles tegelijk kunnen.
zal dat echt zo zijn britt heeft nu 8 tanden en loopt nog niet ze staat ook nog niet ze vind het allemaal wel goed zo en ik eigenlik ook wel het komt vanzelf wel als ze er aan toe is.
maar wilde gewoon wten of het echt waar is.
nou tot de volgende keer maar weer daag.

Ik vergelijk Jeske soms met anderen… En ik denk iedere keer dat Jeske wel erg snel gaat in verhouding… Ze is nu 68 cm en weegt 6.5 kilo. Ze draait zich al om en probeert te zitten (wat niet lukt tot grote woede van die meid)… Ik vermoed dat er bij haar ook al een tand aan zit te komen…

Iedere baby ontwikkelt op zijn/haar eigen manier. De één is een kletskous, de ander is een rauwdouwer. Maar goed, het zijn dan ook verschillende mensen…

Laat jouw meid maar lekker haar ding doen. Alles op zijn tijd…

Ik denk dat Britt vanzelf gaat lopen hoor. Ieder kindje doet dat op zijn eigen moment. Ik had er nog nooit van gehoord dat als kindjes tandjes krijgen ze dan bijvoorbeeld niet ook gaan leren lopen. Maar kan natuurlijk wel. Ik heb hier zelf nooit wat van gemerkt. Toen Jesse en Jamai gingen tijgeren/kruipen hebben ze ook gewoon een tandje gekregen.

Maar je dochtertje is nu bijna 11 maanden. Het word wel tijd om te gaan oefenen met lopen maar de meeste kinderen gaan tussen de 11 en 18 maanden lopen. Bij ieder kindje verschilt dat. Zou je er niet te druk om maken.

liefs Diana

[img]http://www.tweelingsite.nl/final/home/images/tmp/38558.png" alt=“jessejamai.tweelingsite.nl” border=“0”>

Hey hallo,
Geloof me, hier kon ze vorige week nog niet staan en nu sinds 2 dagen wil ze niets liever, hetzelfde met kruipen…
Vorige week nog niet en nu de kamer door…
Julia is nu 8 maanden, dus op het moment dat je het niet verwacht, kunnen ze het ineens…

Liefs Wendy

hoi hoi
de oudste van mij liep eerder dan dat ie tanden had , maar ik heb er nog nooit van gehoord hoor dat ze niks doen als ze tanden krijgen
dat hele mondje moet vol , dat duurt even dan zou alles stilstaan?? nee hoor
de een is vlot de ander op het gemakkie
nee komt allemaal wel goed hoor

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

benita was pas dertien maanden toen ze kon lopen

terwijl ik bij delano het idee heb dat hij veel sneller met alles is

ieder kind ontwikkelt zich op zijn eigen manier he

anouk nelissen

ze geeft ook nog geen aanstalte om te gaan lopen staan doet ze ook niet daar snapt ze niets van en als we haar neerzetten dan staat ze altijd op haar teentjes.
ze zit nu sins kort wel in een loopstoel mischien dat ze dan een beetje een idee krijgt we wachten gewoon af.

10 maanden is ook wel erg jong hoor
de meeste lopen rond of na hun eerste verjaardag
uitzonderingen daar gelaten!!
laat lekker gaan het komt vanzelf
waarom moeten die kinderen zoveel??

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

trouwens mijn pete kind was pas een echte vroege die liep al met negen maanden hahahaha lijkt me ook raar ze zijn dan nog zo klein he
maar wel grappig hihihihih