Hoi,
Laat ik voorop stellen dat ik het totaal géén probleem vind dat Julian nog niet loopt. Hij is nog hartstikke jong, 13 mnd, en kan straks nog meters zat lopen. Hij heeft met 11 mnd het kruipen ontdekt, dus vermaakt zich hier nog prima mee! Wel gaat hij overal staan en heeft dan de grootste lol en is apetrots.
Als ik met hem aan de hand wil lopen, dan haakt hij af, hij gooit zn benen in de lucht en begint te piepen en gaat er bij zitten. (Nog) geen interesse dus, prima.
De fysio belde laatst om te vragen hoe het met hem gaat (hij heeft maaaaaaanden fysio gehad omdat hij nekproblemen had en hij daardoor achterliep met rollen en dat soort dingen, nu nog eens per 3mnd of zo). Ook vroeg ze of hij zich verplaatst langs bijv. de tafel of de bank. Dit doet hij niet, als hij ergens staat en een meter op wil schuiven, dan gaat hij gewoon zitten en kruipt een meter verder en gaat dan weer staan (zo kom ik er toch ook??) En groot gelijk heeft hij hoor. Hij doet uiteindelijk alles volgens het boekje, alleen op zijn eigen tijd.
Nu de vraag:
hebben jullie leuke speelse ideeën om dit verplaatsen uit te lokken, of zou dit echt kansloos zijn omdat de interesse er nog niet is wat lopen betreft? Interesse in staan heeft ie dus volop!
Lang verhaal, maar wie weet hebben jullie tips.
Nogmaals, ik zit er verder niet mee, maar ben gewoon benieuwd.
Groetjes!