Lopen achter wipstoel

Wat ik nu weer gezien heb. Ik stond net in de keuken en ik hoorde in de kamer achter mij een hoop lol. Zag ik dat Sanne achter de wipstoel liep. De wipstoel schoof naar voren. Sanne kon zich al goed optrekken en ze klautert echt over alles heen. Als ik op de grond lig kruipt ze over me heen. Ook kon ze vandaag vanuit zichzelf zitten. Zo in een keer. Hopen dat de sprong dus zo voorbij is. Kruipen heeft ze nog niet echt oncer de knie, maar wel kan ze al een paar knietjes vooruit. Dat staan gaat nu zo makkelijk.
Kortom een geweldig gezicht.

Wou dit even mededelen.

Groetjes Carolien

Ha ha ha leuk is dat he. Morgan begon ook met stappen met de wipper. Dus wij een babyrollator gekocht. Gevolg is dat ze met alles in huis loopt. wipper, stoelen, kinderstoel en der rollator gebruikt om naar de muziek te luisteren

Groetjes,

Michèle

leuk hoor!
wat goed van sanne!
geniet er van!
ruben heeft het kruipen nog niet onder de knie…lopen ook niet…
lijkt me geweldig om te zien hoe dat gaat straks…nog ff geduld hebben…

groetjes!!

karin

Wat goed van Sanne, ze is er vroeg bij!!

Tim was 11 maanden toen hij zelf achter zijn babyrollator kon lopen. En vanaf die tijd was niks meer veilig. Niet alleen de rollator, maar ook de kinderstoel en andere dingen werden door hem verschoven. Overal wilde hij achter lopen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wat leuk!

Hier maandag dezelfde ervaring… Jurian liep achter een klein rieten stoeltje bij mijn zus. Hij schoof hem zo de kamer door … en dan niet met het Nijntje karretje willen lopen

Wat goed van Jurian.

Dit is in ieder geval weer een begin met lopen mini-boy!

Groetjes,
Sandra

Tja papa en mama hoeven ook helemaal geen dure dingen aan te schaffen … gewoon een stoeltje zonder wieltjes etc is al goed genoeg hahaha

Met als gevolg dat Sanne nu alleen nog wil lopen. Vanmiddag achter een looptreintje. Ging nog een beetje te snel,maar de vloerbedekking hield de vaart er goed uit. Ze liep echt zelfstandig door de kamer. Mama er natuurlijk achteraan gauw omarmen als het te snel gaat. Ze heeft er zo’n lol in. Volgens mij is haar sprong nu ook voorbij, want ze slaapt weer goed vanochtend 2 uur en vanmiddag ook 2 uur. Het was de laatste 2 week elke keer half uurtje. God, wat heb ik dat gemist die 2 week. Autorijden gaat ook weer stukken beter.
Nou Wil met Bo komt het vast ook wel snel. Hou je maar vast.

Groetjes Carolien

Wat fijn Carolien dat ze uit de sprong is.

En zo te lezen heeft ze weer een hoop bijgeleerd

Groetjes,
Sandra