Lopen achter loopwagentje

Vind het zo leuk dat ik het toch even met jullie wil delen. Tim heeft net voor het eerst een heel stuk achter zijn loopwagentje door de kamer gelopen. Was echt zo leuk om te zien hoe wijs hij door de kamer liep. Pff maar op zulk soort momenten besef je wel hoe hard het gaat. Dan is het echt geen baby meer als je hem ziet lopen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

owwwwwwww wat leuk alweer een mijlpaal en gaat inderdaad hard hé veels te hard af en toe

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Super! wat leuk!
idd gaat heel hard!
Nu alles veilig gaan stellen! want nu kan hij helemaal overal bijkomen

succes ermee!

Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh wat leuk sandra wat zul je trots zijn.!

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Sandra, wat leuk! Kan me voorstellen dat dat heel groot lijkt, je kleine man aan het rondstappen. Goed hoor. Erik wil echt nog voor geen meter staan, probeer je 'm op z’n voetjes te zetten dan trekt 'ie gewoon z’n beentjes omhoog.

Wees maar trots op grote Tim!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

waaaaaaaaaahhhhhhhh die Tim gaat wel heel erg hard… denk toch dat hij les moet gaan geven aan broeder Erik en Jurian … Jurian zit nog geen eens heel goed… alleen met hulp. Dus lopen… dat duurt nog wel even …

Geniet ervan San!

Ja, ben ook zeker supertrots op hem. Vanmiddag had hij de buggy te pakken en daar ging hij mee lopen. Echt wel superstoer om te zien, een klein mannetje van 11 maanden wat daarmee wegloopt.

Haha ik kan Tim vragen of hij Jurian en Erik kruip en looples wil geven. En Erik kan al mama zeggen dus dan kan hij ze dat mooi leren. En Jurian kan vast ook nog wel iets leren aan Tim en Erik.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

quote:
Ja, ben ook zeker supertrots op hem. Vanmiddag had hij de buggy te pakken en daar ging hij mee lopen. Echt wel superstoer om te zien, een klein mannetje van 11 maanden wat daarmee wegloopt.

Haha ik kan Tim vragen of hij Jurian en Erik kruip en looples wil geven. En Erik kan al mama zeggen dus dan kan hij ze dat mooi leren. En Jurian kan vast ook nog wel iets leren aan Tim en Erik.

Groetjes,
Sandra

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/BdDkp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

oh ja hoor hij kan heel veel… aan de gordijnen trekken/hangen… kranten over de vloer strooien… mopperen als hem iets niet zint… Ja die Jurian kan zijn tweelingbroers best wat bij leren

*sandra wat ga jij je zoon geven met zijn verjaardag?

STOER! Eva is kleiner natuurlijk, maar doet inderdaad ook haar pootjes omhoog als je haar wil laten staan. Ze geeft er nog niks om! Maar lijkt me zooooo leuk als ze gaan lopen achter een karretje!

Eva kan sommige dingen ook al heel goed, zoals planten omgooien, aan snoeren trekken, boekjes kapot bijten en tegen het kacheltje aan slaan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wauw!!! Wat goed zeg! Nou Minke gaat wel staan maar doet nog geen ( enkele) loop-poging . wel krijgt ze van haar oma’s een loopwagentje voor haar verjaardag dus wie weet… !
groetjes!