Loopt mank door harde val

ik heb even jullie advies nodig, en ik kan me Mriek dr bericht herinneren dat erik ook ooit iets met zijn voet had gehad?
enfin, rico is dinsdag over een deurdrempel gevallen en had toen een grote plek op zn knie.
nu is begin van de avond over een stuk verkleedkleding uitgegleden (ik weet het stom) en hij huilde even heel hard maar toen was het over.
hij loopt nu wel ontzettend mank.
hij zeurt er verdern iet over maar moet ik hier wat mee? of is het gewoon angst om te lopen? vind dat wel raar watn rico doet niets liever dan dat
vind het zo zielig
hij zegt ook : pijn!
maar huilen doet ie niet.

Ik zou als hij morgen nog mank loopt ff naar de ha post gaan om het na te laten kijken.

En waarom stom dat hij uitglijd over een verkleedkleren, gebeurt hier zo vaak

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ja ik voelde me schuldig michelle dat ik het niet eerst opruimde voordat ik drinken ging pakken
ik ook altijd…
maar het is niet zo dat hij huilt
hij loopt alleen mank en zegt dan 1 keer pijn als ie gaat lopen.
maar hij is ook hangerig geweest daarna, (hij is niet op zn hoofd gevallen hoor)
en heeft de halve avond op de bank tegen me aangelegen (HUH RICO??? ja rico…)

Ach, arm mannetje! Wel stoer van hem dat hij er verder niet over zeurt!

Ik zou inderdaad even kijken hoe het morgen is, als hij er niet om hoeft te huilen en normaal kan slapen. Mocht hij nog steeds mank lopen, toch even naar laten kijken. En arniflor (vallen en stotenzalf) erop smeren he! Gaat de zwelling tegen.

Ik hoop dat hij er morgen geen last meer van heeft!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Wat sneu. Maar kan toch gebeuren Inge, is heus niet stom van je hoor. Erik had ooit een keer z’n voet onder de deur gekregen en toen lag z’n nagel er bijna helemaal af. Maar zoals Rico heeft 'ie nooit gehad. Even aanzien, als het morgen nog zo is kan je altijd nog de HAP bellen.

Groetjes,
M

idd een stoere man zeg.

hap is geopperd dus zal ik niet meer doen
en daarbij, als hij niet over een verkleedding was uitgegleden was het wel over wat anders geweest of juist over niks, gebeurt hier ook nogal is.

hoop dat het snel beter gaat met lopen!

liefs,
Rinske

@Liske: Rico huilt eigenlijk nooit lang als ie pijn heeft.
met zn kiss zelfs niet, eigenlijk nergens mee, ook niet als hij ziek is.
het is maar heel kort even zovan: wheee, en dan is het over maar ik merk vaak aan Rico dat “niet huilen” niet per definitie betekend dat er niks is. snapje?
ik houdt idd het lopen in de gaten.
enne dat spul, wat kost dat en waar moet ik het halen? ik ehb dat niet in huis, heeft natuurlijk geen zin meer om dat morgen te smeren wel?

heej heej
hoe is het nu met rico zijn been?
ben je naar de ha post geweest?
kan gebeuren hoor hoer loopt senna 9 van de 10x tegen iets aan als we buiten zijn dan is ze zo rand aan het kijken en dan boem tegen een paaltje,fiets, boom, tafel of loopt tegen mensen en ja ik zeg dan senna kijk voor je maarja alles is erg leuke behalve naar mama luisteren ahaha.

suc6 hoop dat het snel goed komt

hij loopt nog steeds moeilijk, en jengelt om niks, ik weet niet of dat laatste met het eerste te maken heeft… maar wil het nog even aankijken omdat hij verder wel gewoon zn gang gaat.
en als het echt hels zeer zou doen zou hij het wel uitkrijsen dus ik denk niet dat het gebroken is ofzo misschien een kneuzing oid…
en als ik op mn knie val kan ik ook moeilijk lopen natuurlijk en ga ik ook niet gelijk naar de huisartsenpost… ik maak me niet zo dusdanig ongerust dat ik niet kan inschatten of de post nu nodig is of niet… en denk dat ik het even zo laat, als het maandag nog zo is kan ik altijd naar mijn eigen huisarts gaan.
als het erger wordt (en het jengelen ook) ga ik zoiezo of vanavond nog of anders morgen.

@Inge: Het is van VSM, je hebt een speciale kinderversie die vallen en stoten zalf heet, maar je kunt ook de gewone gebruiken, dan heet het arniflor of arnica. Zal een paar euro kosten en iedere drogist heeft het wel. Is homeopatisch en gaat de zwelling tegen.

Hoop dat het snel beter gaat met de kleine man!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Hoe is het met Rico’s voet?

Groetjes,
M