Loopstoeltje?

wat vinden jullie van een loopstoeltje ik hoor slechte dingen erover maar ja dan denk ik weer waarom verkopen ze het dan.
mijn zoontje heeft best veel energie en verveeld zich behoorlijk snel maar ik kan niet constant met hem spelen want ik heb ook nog een huishouden te doen hij slaapt nu nog maar een uurtje in de middag en dat is het verder moet ik hem entertainen wat doen jullie , oh en ik heb geen box want dat hebben ze hier niet in zweden heb een speel kleed een wippertje en mamma`s schoot
zou een loopstoeltje een uitkomst zijn ?

Your the best thing that ever happned to me!!!

Gewijzigd door - berkay2008 op 05 Mar 2009 16:01:00

Ik neig naar “niet doen”. Je hoort er niet al te veel positieve verhalen over omdat kindjes lui zouden worden, spiertjes niet goed ontwikkelen, heupjes raar gaan doen etc.

Is niet gezegd dat dat altijd zo is en die dingen zijn niet voor niks te koop. Ze zullen ongetwijfeld goedgekeurd zijn, maar mijn mening is: lekker zelf laten leren om te lopen en niet met behulp van zo’n loopstoeltje.

Groetekes, Sje

Ik heb voor Joey ook een heel leuk loopstoeltje gekregen. Ik zie het niet als een middel om te leren lopen, maar echt als speelgoed. Een kind moet er natuurlijk niet uren in zitten, maar zo af en toe een kwartiertje lijkt me niet erg hoor…

Wat lastig dat je geen box hebt… Ik zou niet weten wat ik zonder het ding zou moeten… Joey zit trouwesn ook regelmatig in zijn schommelstoeltje. Misschien is dat ook een idee…? Je kan ook een babyschommel in een deurpost hangen.

Groetjes Anouk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi,

ik had voor mijn zoontje, (nu is hij 1,5 jaar) ook een loopstoeltje. Ik heb hem erin gezet toen hij een maand of 10 was. Twee tot drie keer per dag een minuut of 15. Hij vond het helemaal geweldig. Ik hoorde ook alleen maar negatieve verhalen erover maar je moet je kindje gewoon niet te lang achter elkaar erin laten zitten. Ik zou zeggen, gewoon doen hoor, ze vinden het hardstikke leuk!
Groetjes Hilda

quote:
Ik heb voor Joey ook een heel leuk loopstoeltje gekregen. Ik zie het niet als een middel om te leren lopen, maar echt als speelgoed. Een kind moet er natuurlijk niet uren in zitten, maar zo af en toe een kwartiertje lijkt me niet erg hoor...

Ik neig ook meer naar niet doen… maar af en toe een kwartiertje kan denk ik ook geen kwaad. Maar ja… wat is het nut? Hij staat bij ons nog op zolder en ZL mist m niet, omdat ie niet weet dat ie er is. En hij heeft genoeg lol en beweging hoor! Vooral juist biuten de box!!

Gewoon lekker laten kruipen en ontdekken, zou ik zeggen.
Hier een link met info:
http://www.veiligheid.nl/csi/veiligheid.nsf/wwwVwContent/l4loopstoel.htm

Groetjes Evelien

mmm ja aan de ene kant twijfel ik voor een loopstoeltje dus heb gister zo`n schommel gekocht voor in de deurpost best grappig hoor maar hij snapt het consept nog niet zo hahahah maar hij gaat er graag in ook al snapt ie niet wat ie moet doen. maar nou keek ik eens goed naar dat ding en eigenlijk is het het zelfde consept als een loopstoel maar dan zonder wielen :\ toch…

Your the best thing that ever happned to me!!!

ik heb de loopstoel ook gebruikt maar niet te lang per dag!
er wordt idd wel gezged dat het slecht is maar als dat zo is moeten ze die dingen maar uit de handel halen!

groetjes gytha

hoi
ik gebruik het loopstoeltje ook. Niet te lang en te vaak,
maar soms is het even reuze handig. als ik mijn boodschappen uitpak bijvoorbeeld. Ze heeft dan heel erg het gevoel dat ze erbij hoort!! ze kan alles goed volgen. soms zijn ze het liggen zat, kan ik me voorstellen… dit is een leuk alternatief!
en al die negatieve verhalen… volg je gevoel.

groetjes