Loopstoel WEL of NIET?

Dylano heeft er ook een, maar zit er maar af en toe in hij vindt het prachtig
zijn dagen bij dat hij er niet inzit en per dag nooit meer als een half uur en dat is niet aaneengesloten dan.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

In principe zeggen ze vanaf dat ze zelf goed kunnen zitten. maar dylano gaat maar zelden zitten hahahaha die wil lopen en staan erin. alleen als hij iets heeft gevonden wat is van dichtbij bekeken moet worden gaat hij zitten. dylano zit goed uit zichzelf dus dat was hier geen probleem

Liefs Michelle

Wie weet mini-boy, ben benieuwd! Hou ons op de hoogte hè?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

tja idd wat is wijsheid…ergens zal het wel goed zijn voor de ontwikkeling om het “spelenderwijs” te leren.
anderzijds… je hoort nogal wat he negativiteit kwa loopstoeltjes.
ik zit nog te twijfelen of ik er 1 koop.
ook die van chico maar die ik heb gezien is zo groot en lomp en daar is hier amper plek voor

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ze zijn allemaal groot en lomp

Liefs Michelle

hier hebben we er ook een voor Lindsey, ze vind t prachtig, ze scheurt de hele kamer door.
zolang ze er niet te lang inzitten kan het heus geen kwaad. hier ook max 20 min. per dag en dan ook nog geen eens elke dag.

en idd groot en lomp zijn ze allemaal, echt helemaal niet practisch kwa ruimte.

liefs,
Rinske

Leuk joh hij geniet ervan… merk zelf wel dat zijn beenspieren heel sterk zijn. Hij wil niet zitten maar echt alleen maar staan en soms doet hij paar kleine stapjes aan de hand mee. Hij zit er hier ook hooguit half uur in per dag…

Er zit op die van ons een autostuur, gashendel etc. Is het dezelfde als die van Bo? Dan mag hij er al wel in hoor met 6 maanden. Gewoon langzaam opbouwen en niet gelijk half uur maar eerst 5 minuten oid. Dat is voor Bo ook intensief genoeg.

Groot lomp zijn ze wel … maar je kan die van chicco helemaal plat inklappen en dan ergens naast zetten. Wij zitten in appartement en past allemaal net

Ik klap heb ook altijd helemaal in mini_boy anders hou ik geen ruimte over

Liefs Michelle