Loopfiets

Hoi

Heeft iemand van jullie ervaring met een loopfietsje.
Ik bedoel een echte fiets met 2 wielen maar dan zonder trappers.

Ik zit erover te denken om deze voor haar verjaardag te geven. Nu is ze er misschien nog een beetje te klein voor maar van de zomer zeker niet meer.

Bianca

hoi, wij overwegen hetzelfde dus ga even meelezen…

hoi hoi…

haha wij overwegen het nog niet hoor… mijn manneke is daar te klein voor. Maar zie ze hier in het dorp soms wel én dat ziet me er dan toch lief uit. Het schijnt heel goed voor de ontwikkeling te zijn. Daar bedoelt men dan mee het evenwicht bewaren en ondertussen flink actief in beweging… dus miskoop is het niet! Mits je kleine het niks vindt … maar dat is altijd een verrassing!? Als Jurian ook de leeftijd ervoor heeft willen wij er ook één aanschaffen … amar eerst nog maar ff de box

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi,

Onze dochter 2,5 jaar heeft er nu 4 maanden een. helemaal geweldig vindt ze het!!!
Het is idd goed voor coordinatie en evenwicht. Ze moeten wel lange beentjes hebben, de zitting is wat hoog. Wij hebben een extra gaatje in het frame gemaakt zodat het zadel lager kon. Nu kan ze goed nij de brond, wat wel een voorwaarden is.

Ik zou hem zeker aanbevelen!!

Mijn zoontje is nu 17 maandjes oud,en ik wil voor zijn 2de verjaardag er wel 1 halen.

Hij word in augustus pas 2,past er dan denk ik super goed op want met 16,5 maand oud was hij al 92,5 cm lang.

Nu is hij denk ik al 94 cm lang.
Hoe groot is jouw dochtertje Ikkies?

Want als jou dochtertje goed met haar beentjes op de grond kan en ongeveer net zo lang is dan moet het wel lukken in de zomer,want dan zal hij rond 1 meter zijn.

Groetjes Bianca

Bianca mv 2 kanjers.
(2000) en (2007)

Ik heb van kennissen begrepen dat kindjes supersnel zonder zijwieltjes kunnen fietsen als ze begonnen zijn op een loopfietsje.

Groetekes, Sje

Wat voor merk heb jij Ikkies.
Je hebt er zoveel en in verschillende prijsklasse

hoi, ik heb net even zitten neuzen op internet en ze zijn er al vanaf 39 euro. Kijk maar op marktplaats, daar zijn ook nieuwe te koop.

Hoihoi,

onze dochter was ongeveer 90 cm toen ze er op kon. Dus dat zal het probleem niet zijn.

Wij hebben er een van Elmo, was rond de 80 euro.
Ik zag ze van de week ook bij Prenatal voor 30 euro. Er zit wel veel verschil in degelijkheid, let daar goed op. het moet wel veilig zijn en van gedegen hout gemaakt zijn.

We hebben er 1 gekocht via internet van Puky. 75 euro

Op youtube kan je filmpjes zien van kindjes op een loopfiets. Ziet er echt schattig uit.

Bianca

leuk…! ben benieuwd hoe ze het gaat vinden…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

We hebben ze hem al binnen. Ziet er heel leuk uit.
Ik laat wel weten hoe ze vindt. De 14de vieren we haar verjaardag.

doei
Bianca

hi! dankzij jullie hebben wij van het verjaardagsgeld van Milo ook zo’n fietsje voor m gekocht! Hij vind het nog wel spannend, want als hij voelt dat hij zijn evenwicht verliest dan wil hij eraf (ja nu moet hij werken hé).
Het is nog snert weer dus echt buitenfietsen lukt nog niet maar komt wel.

x Floss

Vandaag haar verjaardag gevierd
Hele leuke dag gehad met veel kadotjes en de fiets vond ze ook helemaal geweldig.
Ze is er inderdaad nog iets te klein voor waardoor ze nog niet goed haar voetjes plat neer kan zetten en dus ook haar evenwicht niet goed kan bewaren.

Bijna gevallen dus daarna wilde ze er niet meer op hahaha het is ook zo’n held maar niet heus.
Over een tijdje zal het best wel beter gaan.

Doei
Bianca