Ik heb in juli voor het laatst als gastouder gewerkt, en daar had ik eind julie al mijn loon van moeten hebben… Ik heb er al taloze keren achter aan gebeld, maar het gastouderbureau zegt dat dat gezin nog geen geld aan hun heeft over gemaakt, en zei zei eerst dat ze dat wel heeft gedaan, maar nu wil ze mij dat geld rechtstreeks overmaken, omdat ik haar heb gezegd dat ik rekeningen te betalen heb die echt niet meer kunnen wachten! Er is nog steeds niks gebeurd, ze zijn op een eiland in nederland en daar schijnt geen bank te zijn… Vanmorgen beloofde ze me opzoek te gaan naar iemand met zo’n internetbankieren-aparaatje zodat ze mij geld over kon maken, en daar zou ik vanmiddag wat over horen… Maar ik heb niks gehoord, en zowel de vader als moeder hebben nu de telefoon uitstaan! Als ik het geld morgen niet heb, kan ik de twee telefoonrekeningen niet betalen, net als de draadloos internet-rekeing, en word alles afgesloten! T-mobile heeft me al 10 dagen uitstel gegeven, en als mijn werk me gewoon optijd betaald had was er nisk aan de hand!
daarnaast zitten wij al twee weken met veel te weinig geld, en kunnen we geen leuke dingen doen in onze vakantie, die nu bijna voorbij is!
Bah ik ben zo boos, en ik ben gewoon machteloos nu! Wat zouden jullie doen?
Groetjes Anouk