Longontsteking

Hallo,

Ons meisje is net terug van een 4 daagse opname uit het ziekenhuis… 2 infecties op elkaar en bijna longontsteking. Haar hele longen zaten vol met slijm waardoor ze heel moeilijk kon ademen.
Wij hebben eigenlijk te lang gewacht met naar de kinderarts te gaan. Ons meisje had een hoest en vaak wat verhoging, maar ze kreeg dan ook 2 snijtandjes. Haar diaree staken we dus ook op de tandjes,heel normaal… Tot ze opeens 39,4 had. Toen direkt naar arts en het verdikt was redelijk hard. Dus moraal van het verhaal, wacht niet te lang met naar een arts te gaan…
Nu is gelukkig alles terug beter. Ze moet nu 3 keer per dag nog aerosol en antibiotica. Maar ze speelt weer lekker vrolijk in de box…

Groetjes,

Tamara

Hoi Tamara,

Dat was wel even schrikken denk ik he!
Fijn dat Cloe weer is opgeknapt en nu alweer zo lekker in de box speelt!
Volgende keer maar gelijk langs de arts gaan.
Wij deden dit laatst bij Anne toen ze slijm had.
Dit was gelukkig met een paar dagen over.
Met Elke hebben we dit ook altijd gedaan, als we iets niet vertrouwden
dan even langs de huisarts.

Ik wens jouw en je gezinnetje hele fijne kerstdagen en een goed, gezond
2008!

Groetjes Heleen

pff tamara!

ach wat sneu zeg. Nou wij zijn van de week ook bij huisarts geweest, ivm slecht eten en diaree. Maar na lichamelijk onderzoek loos alarm!! gelukkig maar ga liever te vaak als te weinig.
Hier geen koorts eten gaat stukke beter!! Alleen is ze nog niet de oude moppert nog flink. net wel een half uurtje in box gepeeld gelukkig.

gelukkig dat cloe weer beter is.

fijne kerstdagen

groetjes gytha

ja, ik ken het maar mijn arts stuurde on naar huis met een kind die 2 dagen 41.7 had begrijp jij dat nou, voortaan zitten wij ook meteen met de eertse hulp.
maar fijn dat je kleine meid weer is opgeknapt

Jeetje, dat is schrikken! Wel fijn om te horen dat het nu weer wat beter gaat. Wat Gytha ook zegt, liever 10 keer te vaak naar de ha dan een keer te laat… Goed in de gaten blijven houden!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Hallo,

Bedankt voor de fijne reacties!

Allemaal een heel fijn 2008 gewenst!

Groetjes,

Tamara