Longontsteking 9 maanden oud


#1

hallo,

Mijn dochter Zumra is 9 maanden oud, ze is altijd een vrolijk meisje geweest maar helaas is ze nu ziek, ze heeft longontsteking, we zijn gisteravond naar de huisartsen post geweest en daar vertelde ze me dat ze dat heeft, ze heeft nu antibiotica..maar het wil niet ophouden ze wordt vaak wakker van haar eigen hoest, vorige week was ik ook bij de huisarts langsgeweest toen had ze precies het zelfde maar toen melde ze me dat er niets aan de hand was en dat er een virus heerst.. dus ik moest me niet druk maken...ik ben zooo boos op die arts nu...

heeft er iemand tips omtrend dit onderwerp...wat kan ik doen wat moet ik absoluut niet doen..ik kreeg ook de tip om haar minder in bad te doen ? enig idee of dat klopt ?

 

hoor van jullie


#2

Dat heb ik ook meegemaakt met onze zoon. Hij hoeste veel en was erg benauwd. Ik zat de hele avond in de douche (het stoom van de douche gaf verlichting) en durfde niet te slapen. Ben twee keer weggestuurd door de huisarts. Na weer een hoestdrankje te hebben gehaald bij de apotheek adviseerde zij mij naar de hisartsenpost te rijden. Dat hebben we direct gedaan. Hier werden longfoto's genomen en bleek het longonsteking te zijn, wat eerst werd afgedaan als een standaard rs virus We zijn ons dood geshrokken. Onze zoon heeft drie nachten in het zoekenhuis gelegen (hij was toen 3 maanden oud). Hierna hebben we altijd erg uitgekeken met de kou. Hij heeft ook eczeem gekregen hierna. Ik denk da dit alles met elkaar te maken heeft. We geven hem bisolfon bij verkoudheid, dat helpt e geven hem ortiflor voor zijn darmpjes. Hij heeft veel minder eczeem en met zijn longen gaat het stukken beter.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Ga altijd op je moeder gevoel af.