Jasper is nu 2x uit logeren geweest, hij is niet altijd een goede slaper dus heb er wat moeite mee gehad om anderen te belasten met zijn onvoorspelbare onrustige nachten. Maar ik vergat dat het voor mij nacht na nacht was, terwijl dat het voor vrienden maar 1 nachtje is en zij daar dus helemaal geen moeite mee hebben! Het is ons reuze meegevallen. De vrienden verwachten zelf een kindje, en vinden het natuurlijk fantastisch om Jasper even lekker voor zichzelf te hebben!
De eerste keer gingen we samen naar ze toe, even gezellig samen eten, en vervolgens heeft deze vriendin Jasper zelf naar bed gebracht met alle rituelen daarbij. Mocht het dan de avond al niet goed gaan dan konden we hem rond 23 uur gewoon weer mee naar huis nemen. Maar hij sliep, dus we hebben hem lekker laten liggen en konden de volgende dag zelf heerlijk eens uitslapen! Afgelopen vrijdag heeft hij weer bij dezelfde vrienden geslapen, we hadden een bruiloft ver weg, dus konden niet ter plekke oppas regelen en zij hebben hem opgehaald en naar hun huis meegenomen. Allemaal heel goed verlopen! En voor ons een avondje feest zonder zorgen (en een wijntje
)
Leren loslaten…tja das lastig als ze nog zo klein zijn! Het maakt een groot verschil bij wie ze zijn vind ik. Maar deze vrienden vertrouw ik volledig, en daardoor kon ik het wel loslaten.
Hoop dat je toch lekker kan genieten van je weekeindje weg!
Groetjes Carolien.