tanja is een paar dagen met opa en oma mee naar de camping .tanja was helemaal blij ze ging met opa en oma mee .maar ik mis haar nu al het is zo stil .stom he
groetjes marielle trotse mama van tanja
tanja is een paar dagen met opa en oma mee naar de camping .tanja was helemaal blij ze ging met opa en oma mee .maar ik mis haar nu al het is zo stil .stom he
een paar dagen ???
jeetje hoe hou je dat vol.
ik vind 1 nachtje al veel.
nou meid ik zal aan je denken hoor.
groetjes
ja tanja vindt het zelf leuk ,nou we zien wel voor hoe lang ze het volhoud dat is afwachten
het is nu maandag en tanja is nog steeds lekker bij opa en oma. zou blij zijn als ze weer thuis is hoor ,maar ik wil haar het plezier die ze heb niet ontnemen .ze zitten lekker op de veluwe
ja als ze moei worden dan zijn ze echt vervelend, dat is bij tanja ook zo hoor.
ze is vandaag met me ouder naar overgroot opa geweest die is 90 jaar woont nog op zich zelf .maar als tanja moe wordt smiddags dan is het vragen naar mama ,en dan zeg ze laten o nee tanja is bij opa oma .ik zei al als het echt niet gaat dan komen we er halen hoor .ook een beetje in mijn voordeel
ja hihih zo gaat dat. ik heb zelf gemerkt dat het met onze kids altijd goed gaat als ze gaan logeren. ik moet zelf proberen er ook wat meer van te gaan genieten. als het echtniet gaat is het probleem zo opgelost… dat kunnen we ze weer halen. en ja die jongens van mij hebben dat ook hoor, als ze moe zijn pffff dat beken ik ook eerlijk dat ik dan ook blij ben dat ze weer op bed liggen. is niks ergs aan hoor. wij zijn ook maar mensen. hihihih
maureen
Vind het lekker als Lucas een nachtje weg is.
Meestal zijn we dan de avond van te voren weggeweest. Is trouwens nog niet vaak gebeurd hoor, meestal in noodgevallen.
Denk dat opa en oma dat wel jammer vinden, die genieten als Lucas er een nachtje is.
Knap dat je het vol kan houden hoor Marielle.
Lucas is nu 2 nachtjes bij opa en oma (vanacht is de eerste nacht geweest).
Hij blijft vanacht ook nog bij mijn ouders, omdat ik vandaag geopereerd wordt aan mijn hand. Cas moet vanavond weg, dan is het makkelijker dat Lucas nog daar blijft.
Mijn moeder moet morgenvroeg toch komen om te helpen met alles. Tis rechts waar ze aan gaan opereren, niet makkelijk dus
Groetjes Mim
heel veel sterkte toe gewenst mim .
ik hoop dat alles goed komt met je hand
veel liefs marielle trotse mama van tanja
nou waar schijnlijk komt tanja morgen weer naar huis ze, gingen vandaag of morgen nog naar juliana toren . als ze morgen gaan dan komt ze donderdag terug .ik zou blij zijn ik verveel me gewoon erg he raar toch .ja ik ben toch altijd met haar bezig, en dan in ene die rust .ja dat ben ik dan niet gewend .
nou ik zal op houden met klagen .
applaus voor sylvan heel goed gedaan .ga zo door goed hoor .
ja tanja is bijna thuis me moeder belde net kan niet wacht ehehe gelukkig
blijde mama van tanja
ja armanda tanja gaat naar de kinderdagverblijf een ochtend in de week .maar volgende week gaat ze twee ochtende ,want ze is deze week niet geweest .en ze zijn natuurlijk bezig met een vaderdag kado dus vandaar .maar tanja heeft het reuze naar de zin gehad op de camping, maar was ook blij dat ze weer thuis was .ze kneep je helemaal ,ze liet me niet meer los .en ze was der kroel kwijt die ligt waarschijnlijk bij de buren op de camping .dus had ze van oma een kroel gehad .ik hoop maar dat hij bij die buren legt want voor haar heeft die kroel waarde die heeft ze van papa gehad dat ze geboren werd .maar goed we zien wel
Hoi Marielle,
Beetje late reaktie door mijn vakantie, maar ik vind het echt super dat je zolang zonder haar kon zeg!
Zelf moet ik er echt niet aan denken. Eén dag + nacht is nog het maximum hoor, haha! ERG hè!!
Enne…is haar kroel nou nog gevonden?
Liefs, mamma van Stephan