voor wie mijn topic’ dat ze op vakantie altijd wat nieuws leren’ snapt mijn delimma misschien… ze gaat van het weekend bij me ma logeren, maar nu zit ik me af te vragen of we haar nu wel in het campingbedje moeten laten slapen… want ja na het hele drama hierzo…
ik dacht zelf ik neem gewoon haar matraske mee van hier dan ken ze gewoon ff scharrelen en dan gewoon neerploffen op dat matras,dan sluiten we eventuele klimpartijen uit zeg maar…
nou moet ik zeggen dat ik het gisteren aan manlief zei en die had zoiets van , zou ik niet doen, want dan moet ze volgende keer altijd logeren met matras…(had ik ookal aangedacht maar ja de tijd dat ze een keer in een bed of op matras gaat slapen komt toch denk ik dan… en ik heb het ook niet zo op mijn moeder, met logeerpartij’tjes… weet nie…dadelijk houdt ze daar ook heel de tent wakker snachts,da moet ik nie hebben want da kan mijn moeder ongeveer even goed handelen als ikzelf, not dus ! maar manlief zij dat je het campingbedje aan de zijkant waarschijnlijk open kon ritsen, een soort ingang dus… nu staat dat ding bij me ma en daar gaan we vanmiddag ff heen , dus ik ga eens ff polshoogte nemen, maar als da ding nie open kan, vind ik dat campingbed echt geen strak plan…
Pippy is geboren 17.07.2009