Logeer met campingbedje of matras...?

voor wie mijn topic’ dat ze op vakantie altijd wat nieuws leren’ snapt mijn delimma misschien… ze gaat van het weekend bij me ma logeren, maar nu zit ik me af te vragen of we haar nu wel in het campingbedje moeten laten slapen… want ja na het hele drama hierzo…
ik dacht zelf ik neem gewoon haar matraske mee van hier dan ken ze gewoon ff scharrelen en dan gewoon neerploffen op dat matras,dan sluiten we eventuele klimpartijen uit zeg maar…

nou moet ik zeggen dat ik het gisteren aan manlief zei en die had zoiets van , zou ik niet doen, want dan moet ze volgende keer altijd logeren met matras…(had ik ookal aangedacht maar ja de tijd dat ze een keer in een bed of op matras gaat slapen komt toch denk ik dan… en ik heb het ook niet zo op mijn moeder, met logeerpartij’tjes… weet nie…dadelijk houdt ze daar ook heel de tent wakker snachts,da moet ik nie hebben want da kan mijn moeder ongeveer even goed handelen als ikzelf, not dus ! maar manlief zij dat je het campingbedje aan de zijkant waarschijnlijk open kon ritsen, een soort ingang dus… nu staat dat ding bij me ma en daar gaan we vanmiddag ff heen , dus ik ga eens ff polshoogte nemen, maar als da ding nie open kan, vind ik dat campingbed echt geen strak plan…

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik zou zelf toch voor het campingbedje gaan. Waarom? Omdat de meeste kinderen (ik weet niet of dat ook voor die van jullie geldt) bij een opa of oma veel braver zijn dan thuis De onze vindt dan ook dat logeren in een campingbedje moet ook al slaapt hij thuis in een groot bed. Hij is dat zo gewend, maar ja…nu hebben wij een bijna voorbeeldig kind dus ik heb makkelijk praten

nah dat is natuurlijk zo,alleen het probleem van een campingbed is, dat ze er wel uit ken klimmen maar niet meer terug erin …
want vanaf de grond haalt ze het gewoon niet !

Ik zou ook voor het campingbedje gaan. Grote kans dat het daar toch iets minder kindgericht ingericht is als thuis, en dan is het net toch een stapje verder dan gewoon op een matrasje.

Hier duurde het uit het campingbedje klimmen 1 week langer dan uit haar ledikant… Dus idd ook bij opa en oma kwam ze er snel uit. Toch kunnen we er nu wel goede afspraken met haar over maken. Moeten we er alleen wel aan denken om dat te doen elke keer opnieuw.
Toch moet ik er niet aan denken dat ze daar ‘los’ ligt voorlopig.

Laatst had ik haar daar ook naar bed gebracht… kwam ze na een half uurtje weer vrolijk naar ons toegelopen.
Als ik haar daar nu naar bed breng en haar nog een keer duidelijk maak dat ze moet roepen als ze wakker is en dat ze dan moet wachten tot we haar komen halen is ze de laatste 3x iig keurig blijven wachten
Ze vraagt het nu wel elke keer: “Uit bed komen mag wel?” Hahaha grapjas! Niet dus!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

ja da’s aan dit kind niet besteed… madam komt gewoon uit bed, gaat zelfs zo ver dat ze over het traphekje klimt om op de trap te komen, dus hier thuis hebben we al een slotje op haar deur, want zeggen dat ze niet uit haar kamer mag komen is echt aan dovemansoren gericht!
ja en ik denk dat in het bedje blijven bij oma ook 'praten tegen een betonne muur is '…maar goed ik ga ff kijken of er een opening zit in dat bedje… want ik heb geen zin in dramatische tafrelen voor mijn moeder heel de nacht natuurlijk dat wil ik haar ook niet aandoen !

Kleine dondersteen is Pippy zeg…mama heeft der haar handen vol aan zo te lezen! Heeft ook wel weer wat…toch??

Ik zou toch het campingbedje proberen. En wie weet misschien blijft ze dan wel in bed en “vreemde” ogen dwingen he!!

Succes!

nou ik was gisteren bij me ma, en dat campingbedje, zit inderdaad een kruipopening in , dus da’s helemaal goed, zeg tegen mama, probeer je het eerst zo…kijken of ze eruit komt, en anders ken ze hem altijd open laten !!

Ik zou zeker voor het campingbedje gaan. Hoe vervelend het ook is dat ze hier misschien uit kan klimmen. Ze moet toch leren dat ze hier in moet blijven liggen. Zou dan ook het bedje echt dichtlaten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

nou dat laat ik me moeder zelf maar bepalen, dat kan ze ook bij ons leren.
Ze slaapt immers bij me moeder, haar keus of ze 80 keer naar boven wil lopen om haar terug te leggen …