Loenatic(de movie)erop was vanochtend?

Loenatic was er weer op vanochtend bij de vpro. Nu dan de movie, ik vind dit een onwijze super toffe serie. We liggen altijd in een deuk, vanochtend dus ook weer. Ik hoop dat ze serie weer gauw gaan uitzenden hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 31 Oct 2004 15:03:03

kennen jullie de serie wel eigenlijk ? met mevrouw de haas ,dr doolittle, fets, de majoor en beb brul ( zitten allemaal in een inrichting )

Eerst dacht ik dat ik het niet kende, maar nu je iets zei over een inrichting, komt een VPRO-serie voor mijn netvlies. Misschien omdat ik het nooit heb gevolgd, zie ik de lol er niet van in. Idem dito voor Zaai, dat vinden ook heel wat volwassenen zo te horen leuk, maar kan ik ook niet van genieten.

Maar andersom kan het ook. Wij zijn Buurman en Buurman-fans, en dat kunnen anderen weer niet snappen.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ik kan van alle twee genieten. Ik heb dus ook vanmorgen naar loenatik de moevie liggen kijken.

En wat Buurman en Buurman betreft: Haaietoo!!

Groetjes Dennis
http://pages.ivillage.com/stelling12/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/babydennis1.gif

Gewijzigd door - Dennis (van Kitty) op 31 Oct 2004 21:29:12

buurman en buurman zijn ook top, maar dat vind ik van zaai ook. Wat ik dus echt niet leuk kan vinden is bv Rambo en Rambo.