Little tikes wip

Jasper wordt bijna 2, dus ben ik aan het nadenken over een leuk verjaardagscadeau…
Ik zat te denken aan zo’n plastic wipwap bijvoorbeeld van little tikes, maar dan wel eentje waar 3 kindjes op kunnen, zodat jasper ook in het midden in z’n eentje kan schommelen. Wat zijn jullie ervaringen met deze wip/schommeldingen?
Ik zag ook een schommeldier (hond) van little tikes, die is dan voor 1 persoon alleen had ik van de foto’s het idee dat Jasper hiermee wel eens over de kop kan wippen… Hij is nogal een ‘durfalletje’ en het kan hem volgens mij niet hard genoeg gaan, dus het moet wel een beetje veilig zijn…

Iemand tips/ideeen?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

hmm dat zou wel zonde zijn idd!
Ik zag hem er bij het KDV fanatiek op wippen, reuze lol dat ie had, vandaar dat ik daar aan zat te denken. Maar als de lol er na 4 weken alweer af is…

Die smartmax zag ik toevallig gisteren ook in de reclamefolders, ook een leuk en leerzaam idee!

Ik zal toch eens verder nadenken, die wip is dan misschien alleen leuk voor bij het KDV en niet in onze achtertuin…

Groetjes Carolien.

Hier paar weken geleden zo’n wip gekocht … voor 10 euro bij kruidvat. Wie weet hebben ze hem nog ergens. Ik denk voor dit geld kan het geen miskoop worden … Maar hij is er juist reuze wijs mee… Speelt er gerust een uur op. Hij doet er ook alles mee: bootje varen. motor rijden. Als ze verstoppertje spelen (neefjes en nichtjes) kruipen ze er ook in … Dus hier echt geen miskoop. Is toch verschillend per kind … Mijn oppasmeisje vond het eerst eng en nu na paar keer proberen is ze er ook weg van…

Rens heeft er ook een en hier is het een groot succes. Hij speelt er graag alleen mee en ook samen met z’'n 2 buurjongetjes hebben ze er de grootste lol mee. Rens is ook nogal een durfal en ook een beetje lomp nog maar er zijn hier nog geen ongelukken mee gebeurd.

groetjes ramona

Tja, heel verschillend dus per kindje, dat was ook wel te verwachten. Moeilijk om van te voren in te schatten hoeveel plezier hij ervan heeft…
Maar voor 10 euries kan het idd bijna geen miskoop zijn! Ga toch meteen morgen even bij het kruidvat kijken…wie weet. (die van little tikes zijn geloof ik rond de 40)

Bedankt!
Groetjes Carolien.

Wij hebben hier de blauwe wasvis wip van Little Tikes (10 euro - tweedehands ). Eerst werd er niet mee gespeeld omdat hij het niet durfde. Nadat hij bij opa en oma op de andere wip had gezeten, ging hij thuis ook opeens Maaaaaaaaar…nu staat het ding weer te staan, gewoon weg omdat hij er niet alleen op wil… Is zijn neefje er, dan hebben ze samen de grootste lol

Een miskoop vind ik het niet en hij is stevig genoeg om de hele winter buiten te laten staan

Bedankt voor alle reacties! Ik ga dr geloof ik toch maar voor. Hoewel Jasper ook wel een echte durfal lijkt en dan misschien ook snel uitgekeken is op de wip, maar nu vind ie het super leuk bij het KDV, heb het vandaag nog even nagevraagd maar als ze naar buiten gaan springt hij als eerste op de wip. Wel idd samen met z’n speelvriendje…dus of ie het thuis alleen ook leuk vind dat is even afwachten…
Bij de kruidvat niets meer te vinden, maar zag bij bartsmit een krokodillen wip, merkloos, 20euries. Valt ook mee… Volgende week neem ik Jasper even mee het centrum in, kan ie hem zo voor de deur van bartsmit even uittesten!

Groetjes Carolien.