Littekens na de waterpokken

Hoi,

Luna heeft 5 weken geleden de waterpokken gehad, en die op haar voorhoofd waren erg groot.
Nu zijn dat 8 littekentjes gebleven.
Het is zo zonde, recht op der voorhoofd.
Je leverd ze gaaf af op de wereld en dan na bijna 4 jaar is het gave huidje weg.
Weet iemand of er een middeltje is om de littekentjes te verminderen of dat ze wegtrekken

Groetjes van Looyske.

Groetjes van Aloys

Smeren met Vitamine-E-crème.

En dan niet die dure kopen van dokter Van der Hoog ofzo, maar gewoon een klein potje Vitamine-E Oogcontourcrème van Kruidvat eigen merk. Da’s een klein potje met een lavendelblauw etiketje en een fotootje van een margriet-bloempje erop.

Ik heb eens voor Vitamine-E-crème bij de apotheek gestaan en die adviseerden me om niet die dure te kopen maar gewoon lekker Kruidvat eigen merk omdat die net zo goed is.

Groetekes, Sje

Tim heeft de waterpokken gehad toen hij 8 maanden was. Hij zat echt helemaal onder, maar ze zijn allemaal weggetrokken. Op het einde zag je nog van iets van 5 waterpokken een soort litteken. Het heeft volgens mij wel 3 maanden geduurd, maar ze zijn allemaal weggetrokken en ik heb er nooit iets opgesmeerd. Maar goed ik weet niet of dit komt doordat hij nog jong was of dat dit bij iedereen nog wegtrekt.

Groetjes,
Sandra

Bedankt voor de reacties.
Ik heb bij de tuinen bio oil gekocht, even kijken of het werkt…
Ik hoor inderdaad vaker dat het zekeer 3-5 maanden duurt voordat het helemaal is weggetrokken…
Even geduld hebben dus.

Groetjes van Aloys

mijn broertje heeft dit ook gehad. je hebt wel speciale litteken creme maar volgens mij moet je dat al op de korstjes smeren…
die heet dermatix. moet je maar eens op google kijken

net zelf even gekeken maar die is asociaal duur…

Gewijzigd door - MamavanRico op 10 Jun 2010 18:55:33

Marijn had ook een paar grote waterpokken maar na een paar maand zijn ze nauwelijks nog te zien terwijl dat net na dat het korstje weg was er toch echt duidelijk een litteken te zien was. Ik gebruik voor zijn ander litteken dat gehecht is creme van biodermal en dit bevalt super. €12 per tube en je doet er heeeeel lang mee omdat er maar weinig op hoeft en goed masseren zodat de bloedsomloop goed op gang komt.